Novation Aphex Twin 20-10-2020

Attachments

  • Ki37w9sqBdmuzebfMy8jff-970-80.jpg
    Ki37w9sqBdmuzebfMy8jff-970-80.jpg
    210,2 KB · Bekeken: 662
Last edited by a moderator:


Dit filmpje zag ik ook van Novation Twitter account voorbij komen met deze tekst ik ben niet de enige blijkbaar :

Aphex Twin's visual collaborator Weirdcore created this next clue. More hints will be appearing this week, with all revealed on 20.10.20. We also think that the track used here makes incredible use of AFX Mode - 10 guesses as to who created it...

Komende dagen komen er dus nog meer hints ik ben benieuwd waar ze mee komen!
 
Nog meer hints op hun Twitter account :
————
In honour of our upcoming collaboration with Aphex Twin, we'll be revealing a mysterious code for you to decipher over the next few days. Reply to this tweet and let us know what you’ve decoded...
————-
31DE3113-A23A-470F-9366-BC08FDF1116C.jpeg - Click image for larger version  Name:	31DE3113-A23A-470F-9366-BC08FDF1116C.jpeg Views:	0 Size:	78,3 KB ID:	3788131
 
Goh het lijkt anders wel een trend te worden. Microfreak in een ander kleurtje, een paar zwarte Elektrons, Moog ook dacht ik... Och ja, we zien wel.

Ik moest ook nog aan de mininova Moroder denken, dat was zo'n speciale uitgave met allemaal van die presets toen.
Zoiets zou het nu ook kunnen worden misschien maar ik hoop op een update want dan heb ik met m'n eigen BS er ook wat aan.
 
Stel je voor dat Uli opeens besluit van muziek te clonen ipv synths;
Chinese sweatshops waar complete teams 20 uur per dag werken aan de nieuwe Caustic Door of Aphex Triplet album :dj:
 
Het is toch al bekend dst het gewoon een BS ii word met een nieuwe look?

Als ik het filmpje bekijk lijkt de foto van de synth “gewoon” op een bassstation 2, de sliders, de grote cutoff knop e.d. Misschien een firmware, misschien een likje verf, misschien wat meer functies. Ik vind het sowieso een heel leuk betaalbaar synthje.
 
Het grootste verschil is dat deze variant moeilijker te bedienen zal zijn. Alleen hele intelligente mensen zullen deze synth nog kunnen bedienen want Aphex Twin maakt IDM wat staat voor 'Intelligent Dance Music'. Domme mensen die domme dansmuziek maken zullen deze synth links moeten laten liggen. Alleen intelligente mensen die gekwalificeerd zijn om IDM te maken mogen met deze synth werken. Ik hoop jullie hiermeee voldoende te hebben geinformeerd.
 
Het grootste verschil is dat deze variant moeilijker te bedienen zal zijn. Alleen hele intelligente mensen zullen deze synth nog kunnen bedienen want Aphex Twin maakt IDM wat staat voor 'Intelligent Dance Music'. Domme mensen die domme dansmuziek maken zullen deze synth links moeten laten liggen. Alleen intelligente mensen die gekwalificeerd zijn om IDM te maken mogen met deze synth werken. Ik hoop jullie hiermeee voldoende te hebben geinformeerd.

Hoop doet leven naar het schij(n)t.

In hoeverre verhoudt IQ zich tot BPM en welke formule hoort daarbij? En in hoeverre heeft een intelligent lockdown invloed op de intelligent dance?
 
Back
Top