• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer en krijg je ook geen email als je je wachtwoord probeert te resetten?
    Neem dan even contact met ons op.

• De uitslag van de Synthforum Contest 2020 is bekend!

Novation Aphex Twin 20-10-2020

Disharmonic

Well-known member
Volop speculatie overal, dit is van Synth Anatomy:

Novation-Aphex-Twin-.001.jpeg

dreamer

herkauwbaar
Ik heb van horen zeggen dat het iets minder spannend is dan ze ons willen laten geloven.

We gaan het zien :)

JohnDoe36

Gedeactiveerd account
Ik heb van horen zeggen dat het iets minder spannend is dan ze ons willen laten geloven.

Als het een nieuwe Bassstation is dan vind ik het best spannend. De BS2 is nog altijd een top synth met een zacht prijskaartje. Novation stelt niet vaak teleur. :)

Manic

Well-known member

Het lijkt mij gewoon een bass station 2 in een ander kleurtje (voornamelijk zwart?)

djazid

A is for Acid
Beetje vreemd dat de 'teaser' gepost wordt door iemand met 9 volgers en niet door afx / novation zelf.
Het is wel zo dat er voor het eind v/d maand 'iets' gepresenteerd wordt en in het volgend jaar nog wat meer (volgens Chris Callcut op synthfest uk ).

virkaz

Well-known member
Geinig. Misschien een Novation Little Peak oid? Waarom zouden ze in een x-station investeren is al lang EOL!
Edit: Filmpje bekeken, dat lijkt te hinten naar een Bass-station 2, dus OS update 'v2' van Aphex Twin lijkt me meer voor de hand liggend.

Laatst gewijzigd:

krautrock1958

Well-known member
Ja, aan het clipje te zien is het de layout van de Bass station.
Ben wel benieuwd wat er nu dan extra bij gaat komen.
Mooi dat ze toch steeds weer aandacht geven aan een synth die al lang op de markt is.