win een native instruments maschine+

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.471
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
niet zo'n succes, ik zie niet eens waar 't over gaat en krijg dit na ingeven vd velden:

Google reCaptcha verification failed.

:Z
 
'Who are the developers of Maschine?': Sony, Lego of Native Intruments? Hmm....da's een pittige.. :D
 
Okay, ff getest met een temp e-mail adres.. Naast deze vraag beantwoorden en je eigen e-mail geven ben je er nog niet.. ze willen ook contactgegevens van je vrienden...

Screenshot 2020-10-07 at 16.40.50.png
 
Okay, ff getest met een temp e-mail adres.. Naast deze vraag beantwoorden en je eigen e-mail geven ben je er nog niet.. ze willen ook contactgegevens van je vrienden...

Nee, je hebt nu 1 "lot" in de pot.. je kunt meer loten krijgen als je vrienden "aangeeft" maar dat is dus niet perse noodzakelijk... je hebt nu in ieder geval 1 lot. Het feit dat je er meer kunt krijgen (per persoon) maakt je kans natuurlijk nog kleiner (ervan uitgaande dat er altijd mensen zijn die meer loten hebben dan jij).
 
niet zo'n succes, ik zie niet eens waar 't over gaat en krijg dit na ingeven vd velden:

Google reCaptcha verification failed.

:Z

dit is een direkte link, of een direkte, ik leg het hieronder uit, via facebook.

die google recaptcha is eigenlik een tracker, goed ik heb een vrij goed geblokkeerde browser (privacy badger, ublock origin, noscript en de blokkades van firefox zelf, met de facebook container. toch sluipt er veel langs.

dat ie niet werkte?

'Who are the developers of Maschine?': Sony, Lego of Native Intruments? Hmm....da's een pittige.. :D

anders is het geen kansspel, dit soort dingen zie vaker, maar ja, dit witte ge wel...

Okay, ff getest met een temp e-mail adres.. Naast deze vraag beantwoorden en je eigen e-mail geven ben je er nog niet.. ze willen ook contactgegevens van je vrienden...


zie hieronder

Lego, toch?



:D

:D

Nee, je hebt nu 1 "lot" in de pot.. je kunt meer loten krijgen als je vrienden "aangeeft" maar dat is dus niet perse noodzakelijk... je hebt nu in ieder geval 1 lot. Het feit dat je er meer kunt krijgen (per persoon) maakt je kans natuurlijk nog kleiner (ervan uitgaande dat er altijd mensen zijn die meer loten hebben dan jij).

je deelt inderdaad je vrienden niet, de link die hier staat, sorry, niet aangegeven, is wel conncected met mijn lotje. dus wanneer je die gebruikt, heb ik er tevens voordeel bij, maar goed dit zal iedereen doen.. ik had het wel willen vermelden, maar was te snel én lui.

dus wanneer je meedoet, met mijn link of een direkte link, ze krijgen vanzelfsprekend je e-mail adres, maar zoals eddie al zegt, wanneer je deze link deelt, hoeven het géen vrienden te zijn, de link kan openbaar staan. zoals hier. het is een lokkertje. ik weet het.

adsrsounds is een soort reseller, weet er weinig van. ik weet niet eens of ik daar eens iets heb gekocht, denk t wel. kan t alleen niet terugvinden. o nee, dat was weer een andere site.
ken de site wel, werkt totaal niet in mijn geblokkeerde browser, of totaal niet, moet te veel toelaten, om m te laten werken, dan doe ik het niet.

maar volgens mij gewoon een betrouwbare site, in zoverre iedere commerciële site betrouwbaar is, ik zag vandaag dat er iets niet werkte op een website, bleek ublock origin, ipv noscript, wat een tracker lijst krijg je dan...... zette m even uit....

goed. deze pagina werkt wel in firefox vreemd genoeg. en onthoudt het via cookies, hoeveel entries je hebt. je krijgt inderdaad e-mails van adsrsounds, kun je ook unsubscriben...

maar gebruik andere browser, andere e-mail, en je krijgt er zelf 3 entries bij, of gebruik firefox container (wel wat verwarrende term, facebook container is weer wat anders) tabblad, waarmee binnen dezelfde browser met andere gegevens kunt inloggen (handig voor 2 soundcloud accounts), maar goed, dan zijn er nog steeds die cookies...



ik zie toch toch 10 entries... nu... dank.... give me some more!
 
Laatst gewijzigd:
Vooruit, omdat jij het bent. Als ik hem win zaag ik hem door de helft, bedenk maar vast welk deel je wilt hebben 8o)

ik doe hetzelfde! wanneer ik m win dan.... natuurlik, vanzelfsprekend, evident (even het juiste woord erbij pakken, dan wordt dit een lange post...)
 
Back
Top