Gloomy - Digital Locusts (Noise-House)

you wizard! lekker deze, wederom, zéer bizonder begin!! de acid invloeden (ik moet de term van jeroen lenen, ik ben een ouwe lul, hee), zijn er mooi in verwerkt, dat ik het zelfs kan verdragen of beter, lekker vind (ik houd eigenlik van bijna elk genre, als het maar werkt voor mij.. dus verdragen is hier een verkeerd woord, alleen om aan te geven dat je een zeer eigen wijze hebt om het te verwerken in je nummer.)

Disharmonic ben je in de meezing en deuntjes blijven hangen fase? (flauw, dat blijf je altijd behouden, dát wél...)

Mooi Arjan, dank je wel vriend.
 
Het was me nog niet opgevallen, maar nu je het zegt. Ja, laatst ook al 'ns, inderdaad. Wat wil dat zeggen? Hmmm... :D

Wat goed is aan deze track, het heeft een kop en een staart en het hele verhaal speelt zich af binnen een tijdsbestek van vier en een halve minuut. Geen lang, uitgesponnen toestand, maar to the point, en wel lekker dik. Nogmaals, het is mooi gedaan en deze verhuist naar de auto om ook onderweg te beluisteren. :)

Hey, dat is leuk om te lezen, dank je wel man. Laat me eens iets weten hoe ie in de wagen klinkt ajb? :)
 
Laat me eens iets weten hoe ie in de wagen klinkt ajb? :)

Goed! :) Het is weliswaar over de door de fabrikant ingebouwde speakertjes, maar die doen het best aardig. Vandaag was maar een korte rit, snel heen en terug, maar vooral bij langere ritten kan ik heel geconcentreerd luisteren naar muziek. Je moet tegelijkertijd je aandacht op de weg hebben natuurlijk, maar dit gaat "automatisch", genoeg mentale capaciteit over om muziek in je op te nemen, kennelijk. Ik hoor dan soms dingen die me thuis niet, of in mindere mate, waren opgevallen.
 
Hey mooi man Disharmonic, dat is super van je. Leuk om het eens van een andere zijde te horen.

Wow yo, ik was straks zeer gedetailleerd naar Digital Locusts aan het luisteren, toen ik plots enorm schrok van een bepaald stuk muziek en de haren kwamen me recht omhoog te staan. 8D

Thanks man, en heb een fijne dag... allemaal.

:luv:

8~

Gloomy.
 
Knap idd in 9 uur zoiets bakken.. en dan ook nog inclusief een onderwerp en video. Klinkt allemaal goed.. behoorlijk dreigend maar goeie productie. Wel iets te druk op de vroege morgen.. Ben gelukkig niet zo bang voor die invasie denk ik. :D En indien toch? Het is heel goed eetbaar.. problem solved.. (al eet ik liever geen dieren)

Ik lees SB-SIX hierboven heel treffend opmerken.. de mensheid is de grootste plaag.. helaas is dat wel de waarheid..
 
De video maken is niet incluis die 9 uur, het meeste had ik werk aan't afmixen. Ah, je bent een vegetariër, top yo, ik sta volledig achter je... ik kan het nog niet, vlees volledig uit mijn leven bannen.. Ik heb al een paar maal geprobeerd, maar het lukt me niet. Thans voel ik me heel schuldig als ik vlees eet. Thanks Man, mooie commentaar, doet me deugd! :)
 
Back
Top