• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

HEDD 05 monitors (set)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

NorthernLightX

Prutser
Lid sinds
18 april 2002
Berichten
1.784
Locatie
Velserbroek
Ik wil een set grotere monitors gaan kopen (HEDD 20) en wil daarom mijn huidige HEDD 05 monitors verkopen. Ik ben eerste eigenaar, heb de monitors eind november 2018 gekocht en ze zijn de studio niet uit geweest. Er zit geen krasje op. Het zijn fantastische monitors, en de enige reden dat ik groter wil is dat ik het laatste jaar een opleiding heb gevolgd waardoor ik nu (in mijn flink akoestisch behandelde studio) word gelimiteerd in mijn progressie omdat deze monitors qua frequentie niet laag genoeg gaan (45Hz).

Het zijn erg fijne, compacte monitoren met een zeer gedefinieerd hoog vanwege de AMT tweeters. Maar ook het laag valt zeker niet tegen voor dit formaat monitors. Als je in de markt bent voor een set monitors met 6 inch woofer dan raad ik deze zeker aan (ook als je niet de mijne wilt overnemen :P). Meer technische informatie vind je hier: https://hedd.audio/studio-monitors/type-05/

Nieuw betaal je nu voor een set ongeveer €835 via de bekende prijsvechters. Mijn set is over te nemen voor €670, oftewel 20% korting.
 

Attachments

  • IMG_20200116_141608.jpg
    IMG_20200116_141608.jpg
    71,1 KB · Bekeken: 137
  • IMG_20200123_191025.jpg
    IMG_20200123_191025.jpg
    44,3 KB · Bekeken: 142
Nog steeds te koop... Voor die €670 krijg je er desgewenst 2 nieuwe Innox statieven bij ter waarde van €70 (IVA MON-05, dat zijn niet die op de foto). De set monitors is dan dus eigenlijk €600. Voor dat geld vind je ze elders niet!
 
Speakers zijn gereserveerd, mag een slotje op! :verkoght:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top