mixing tips Kush

"Bij het mixen niet naar het element luisteren waar je aan werkt maar luisteren naar wat het effect op de andere elementen is."

Zo werk ik de laatste twintig jaar en dat geeft altijd veel betere resultaten :okdan:
 
Kom zijn videootjes nu pas tegen, maar idd leuk en prettig om naar te luisteren. Ik vind hem meer een kruising tussen Bob Ross en The Dude :P.

Hier een videootje waarin ie je meeneemt om le luisteren naar wat compressie nou precies doet:

 
Ik vind hem en zijn filmpjes ook interessant, hij heeft een aparte visie die uitgaat van muzikaliteit ipv simpelweg productietechnieken toepassen 'omdat dat nu eenmaal zo hoort'.
 
Kush after hours is erg goed, inderdaad. Hij doet me heel erg denken aan Michiel van Zundert. Ook zo'n droogkloot.
 
Kom zijn videootjes nu pas tegen, maar idd leuk en prettig om naar te luisteren. Ik vind hem meer een kruising tussen Bob Ross en The Dude :P.

Hier een videootje waarin ie je meeneemt om le luisteren naar wat compressie nou precies doet:



Goede video, had hem al eerder gezien, nu weer. Mag hem ook wel, die knakker. Heeft volgens mij best wel verstand in wat hij doet.
 
Back
Top