a.l.i.c.e - Time-Loop Rendezvous

Klinkt erg goed, ook voor de Maandag. het bas geluidje springt af en toe over, ik neem aan dat dit bewust is gedaan maar ik moet daar wel even aan wennen. Verder mooie arps en mooie mysterieuze geluidjes.
 
"Geluids- en sequencekunstenaar" is hier wel op z'n plaats, denk ik zo. Sommige geluiden komen wel hier en daar te hard door (en clippen), vind ik persoonlijk maar misschien is dat je bedoeling geweest. Geluiden die ik het meeste waardeer: het iets ontstemmende intro-geluidje en de bas.

:doei:

Danny
 
Klinkt erg goed, ook voor de Maandag. het bas geluidje springt af en toe over, ik neem aan dat dit bewust is gedaan maar ik moet daar wel even aan wennen. Verder mooie arps en mooie mysterieuze geluidjes.

Ah cool, zelfs op de Maandag dus nog :D, thnx!

Ik hou er van op het randje te zitten, liefst er zo nu en dan over, in principe zijn de noten wel intentional dus, maar ik heb het zelf ook al weer veel te veel gehoord, dus ik zal er nog eens afstand van nemen en naar die bas luisteren, het moet niet storend zijn natuurlijk :P
 
"Geluids- en sequencekunstenaar" is hier wel op z'n plaats, denk ik zo. Sommige geluiden komen wel hier en daar te hard door (en clippen), vind ik persoonlijk maar misschien is dat je bedoeling geweest. Geluiden die ik het meeste waardeer: het iets ontstemmende intro-geluidje en de bas.

:doei:

Danny

Thnx Danny, lovende woorden, gracias!

Echte clipping is denk ik geen sprake van, in ieder geval niet over de master bus. Ik werk standaard met een flinke headroom van circa -6 dB. Mastering doe ik niet zelf, eea haal ik door Landr, misschien dat daar nog wat funky’s gebeurt.

Weet je zo welke geluidjes je bedoelt? In principe hou ik de metering over het algemeen wel goed in de gaten, maar wellicht heb ik toch ergens in een chain ergens wat gemist.

Die begin sound is de OB-6 icm Strymon Volante, de bass is Monark, de main arp Repro-1 (en om het af te maken, ook nog Repro-5, Serum en Prism erin verwerkt)
 
Back
Top