Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Net ééntje in Duitsland gescoord voor 100, exclusief verzendkosten.Ik zag wel dat een expansion card Piano erin zit. Wat moet die opleveren? Ik zal hem toch nooit gebruiken.
Piano heb je niet echt nodig.Piano gaat rond 100-120 geloof ik
De JV serie is crimineel ondergewaardeerd want rompler dus geen echte synth en voor bruiloftsbands blabla. Terwijl als je onder de motorkap duikt er echt een universum aan synth goodness zit.
Session card vind ik zelf sowieso een hele fijne Rom, ook voor pads, koortjes etc.de standaard pianos zijn prima, of van de session card. De pianocard zelf viel tegen. heb nog een bass en drum card te koop.. voor de liefhebber![]()
Zoals een shakuhachi met een woodaanslag en een mannenkoor op hoge attack op de aftertouch hihihilekker te husselen
Ja dat klopt inderdaad.Wat nog wel interessant is om te noemen: De Roland SR-JV80-07 expansion kaart bevat de waveforms, patches en rhythm sets van vrijwel alle SO-PCM1 kaarten (alleen #4 niet dacht ik). Dat scheelt weer een hoop losse kaarten en die expansion is niet eens zo afgrijselijk duur.
Huh?2080 die geen pcm card slot
Enkel slot voor M512 data card tbv patch opslag.Huh?
wat voor slot zit er dan in?
Haha, nooit gerealiseerd. Ga nu toch echt de 2080 herevalueren :-)Enkel slot voor M512 data card tbv patch opslag.
Ik heb het antwoord even voor je gegoogled hoor:wat is dan een PCM kaart???
Haal de batterij maar even uit zo'n M512 kb kaart, dan is ie echt leeg. Idem voor de 256.zo'n 512 datakaart heb ik er wel inzitten
grappig, dat ding heeft als je hem formatteert meteen een aantal patches staan..
je zou denken dat ie dan leeg is.
wat is dan een PCM kaart???