Isla instruments S2400 mega prijsstijging op komst!

Moest t iemand boeien... Isla gaat de prijs met 500 dollar verhogen vanaf maandag voor hun sp2400 omdat ze anders totaal niet uit de kosten komen. Dat gaat dan naar 1500 dollar... just so you know. :maffia:
 

Attachments

  • download.jpg
    download.jpg
    4,6 KB · Bekeken: 765
hahaha lol.
Heb hun demo gezien maar was niet onder de indruk. Iig niet 1500 euro onder de indruk
 
Een hoop centjes voor een drumdoos die lijkt op een mengpaneel. :D 'The spiritual succesor to the greatest drum machine
the world ever saw." Welke mag dat dan zijn? Ik zit bepaald niet in de hiphop.
 
1500 ... dat zijn 3x polyend trackers !!!! Of bijna 4x Roland TR6s !!!
 
Die vooral niet als een SP-1200 klinkt helaas,laat maar stijgen of zakken zou ik zeggen.
 
Dit leek mij juist een heel tof ding worden.
Snap de prijsverhoging niet, dacht dat de vraag juist goed omhoog ging? :?
 
^ Mogelijk juist niet (omdat het zo lang aansleept?)

Velen zullen dus dit weekend bestellen,of is het dat wat hij hoopt om $ te genereren voor productie

Het is wel een leuk ding en prijs was aantrekkelijk,met die verhoging word het een hele andere zaak.

vergeet niet er zit dan nog geen filterboard in,want dat is optie!
 
Ik vraag me af waar die hoge prijs vandaan komt en waarom ze er zo naast zaten. Het lijkt me best een grappig ding, maar zo bijzonder of ingewikkeld is het nou toch ook allemaal weer niet?
 
Als ik zie hoe de hardware eruit ziet dan is de huidige prijs aan de lage kant om genoeg winst te maken.
 
Persoonlijk vind ik het gaaf dat een klein bedrijf zoiets probeert, en al zou het niet 100 % hetzelfde zijn..

Ze bieden ook per maand betalen aan, wat ik mooi vind omdat het zo voor iedereen toegankelijk wordt.

1500,- lijkt me nog steeds fair.
 
Tja. De kordbot heeft na zoveel JAAR nog steeds niet de beloofde update aan boord. Ik kreeg eerder een email met de kans m te kopen (de sp) met korting. Ik mailde terug dat ik zero vertrouwen heb in zijn zaak als eigenaar van een kordbot. Mailde hij me “whatever dude” en of ik de mail helemaal gelezen had waar ie vertelde dat de kordbot update er echt volgende week aankwam. Ik dacht nog terug te mailen”eerst zien dan geloven” - maar die update kwam er in elk geval toen weer niet. (En is er ondertussen euh... nog niet helemaal, de eerdere is herschreven en de rest is er niet)

jullie zijn gewaarschuwd.
 
Je moet zo’n stoner ook niet lastig vallen met moeilijke vragen :peukie:

Het dude where’s my update?

Isla = is laat :?
 
Voor diverse andere US bedrijven stijgt de kostprijs van onderdelen ook fors door de handelsoorlog met China.
Isla is natuurlijk een geval op zich; Veel goede bedoelingen, maar weinig ervaring in productontwikkeling, planning, logistiek en productie.
Ook verhalen gehoord van KordBots die door de Duitse douane zijn teruggestuurd ivm ontbrekende ROHS documentatie.
En inderdaad de software-support, maar oa Waldorf heeft daar in het verleden ook vaak een potje van gemaakt.
 
Isla is natuurlijk een geval op zich; Veel goede bedoelingen, maar weinig ervaring in productontwikkeling, planning, logistiek en productie.

Dat is meestal zo met mensen die veel video's op voorhand posten met veel gebabbel over de vooruitgang.

(om aan te tonen dat de progressie goed gaat)

(Als men weet dat de progressie goed gaat denkt men er niet aan om dat aan te tonen..)
 
Ah jammer dat ie omhoog gaat maar wel meer dan terecht.
Heb de ontwikkelingen beetje gevolgd en vind het een heel mooi product. zou willen dat ik geld had maar ja, ik maak muziek.
 
De meeste importheffingen waar de Amerikaanse bedrijven mee te maken hebben zijn al een tijdje van kracht, beetje laat om nu pas de kosten door te berekenen. De kosten van zo'n product zullen dit jaar iets zijn gestegen, maar nog niet veel. Ik zie op hun website dat dit instrument nu $949 kost, 500 dollar erbovenop is heel erg veel. Zie de toekomst van dit bedrijfje somber in, als men zo te werk gaat...
 
Met een 50% prijsstijging haak ik sowieso af. Denk niet dat het nog een succes gaat worden op deze manier.
 
Dit is toch oud nieuws als je dit apparaat een beetje volgt. Hoe hier nu gesuggereerd wordt dat Brad snel probeert te cashen vind ik echt buiten alle perken. Het is al maanden bekend dat er een preorder bonus was en dat de prijs in oktober omhoog zou gaan. Een soort van first backer korting.
 
Back
Top