Sequential Prophet-5 en Prophet-10

Attachments

  • Prophet-5-Product-L-1024x524.jpg
    Prophet-5-Product-L-1024x524.jpg
    98,7 KB · Bekeken: 1.568
Laatst gewijzigd:
OMG de mooiste synth (uiterlijk betreffende) ooit, gaat weer veel geld kosten.
 
Release 20 november, US prijzen (nog niet kunnen checken):
- 5 Voice $3499 (£3,299.00 UK incl BTW)
- 10 Voice $4299 (£3,999.00 UK incl BTW)
 
Benieuwd of Uli hem dit na gaat doen, of dat hij het voor nu bij de Pro 1 en Pro 600 houdt....
 
Een lust voor het oog, zonder meer!
Maar ik hoor in de demo's ook meteen weer wat mij in de DSI instrumenten die ik zelf heb gehad ging staan tegenstaan.
Mooi spul, zonder meer, maar niet voor mij.
 
Hey maar als Dave nu een octrooi of patent heeft op de prophet 5 dan kan Uli hem toch niet meer klonen?

Mooi spul hoor. Dit is mijn eerste synth.

uuh vsti synth:D
 
Correctie, Nap, dat is de Prophet 12 module. Die staat er al enige tijd zonder de toetsenversie.
Ik hoop voor Dave Smith dat deze heruitgave een succes wordt maar ik vraag me af hoe belangrijk de doelgroep authenticiteit vindt om daarvoor te zorgen. Ik denk dat zijn eigen 6 een concurrent is. En dan komt Der Uli straks met een 600-kloon. Nou ja, zijn marketeers zullen deze keer hun huiswerk wel hebben gedaan....
 
Godverdomme de god%#^&*## WAT KLINKT IE LEKKER GVD GVD GVD!!!!!!


Zo dat is eruit. Nu nog een winnend lotto ticket.
 
Correctie, Nap, dat is de Prophet 12 module. Die staat er al enige tijd zonder de toetsenversie.
Ik hoop voor Dave Smith dat deze heruitgave een succes wordt maar ik vraag me af hoe belangrijk de doelgroep authenticiteit vindt om daarvoor te zorgen. Ik denk dat zijn eigen 6 een concurrent is. En dan komt Der Uli straks met een 600-kloon. Nou ja, zijn marketeers zullen deze keer hun huiswerk wel hebben gedaan....

Neen, zie 'desktop version available' onder "Prophet-5 & 10 Rev 4". Daar staat "yes"

Screenshot 2020-10-01 at 23.29.37.png
 
Ik hoop voor Dave Smith dat deze heruitgave een succes wordt maar ik vraag me af hoe belangrijk de doelgroep authenticiteit vindt om daarvoor te zorgen. Ik denk dat zijn eigen 6 een concurrent is. En dan komt Der Uli straks met een 600-kloon. Nou ja, zijn marketeers zullen deze keer hun huiswerk wel hebben gedaan....

Ik zie wel erg veel enthousiasme op de diverse fora / social media, en ik verwacht dat de marge die ze gaan maken fors is dus ze hoeven er ook vast geen enorme aantallen van te verkopen. Het is immers een relatief eenvoudig, oud design voor de hoofdprijs toch wel. Melken voordat Uli zijn versie klaar heeft zou ik zeggen.
 
Back
Top