• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Sequential Prophet-5 en Prophet-10

Attachments

• Prophet-5-Product-L-1024x524.jpg
    Prophet-5-Product-L-1024x524.jpg
    98,7 KB · Bekeken: 921
Laatst gewijzigd:

Nap

XVintage lid
Ja, Dave Smith synths zijn vaak wel erg lekker. Ik zou het ook helemaal niet vervelend vinden om hier een keer een Prophet X(L) neer te zetten bijvoorbeeld.

vinnieq

Lidl
Matt met een demootje van de nieuwe features

Is die meneer een beetje toondoof? Leuk hoor dat vintage-detunen maar dit klinkt meer als de Jostiband. En van dat stackpatches gedoe krijg ik weer nachtmerries van Rolads JX10/MKS-70. Maar leuk dat het kan. En de synth klinkt best lekker.

egres

Hardwarepolitie
Is die meneer een beetje toondoof? Leuk hoor dat vintage-detunen maar dit klinkt meer als de Jostiband. En van dat stackpatches gedoe krijg ik weer nachtmerries van Rolads JX10/MKS-70. Maar leuk dat het kan. En de synth klinkt best lekker.
JA!,Op een een Moog One zat die ook rustig te spelen alsof er niets aan de hand was terwijl 1 voice helemaal out of tune trackt,credibiliteit van deze kerel = o,o

Fifth Bot

d[-_-]b
Ja idd Matt Johnson heeft geen credibiliteit :) hahhahahaha

Die gast speelt pratisch 99% van synth forum af.
Heeft ook Jamiroquai's muziek geschreven en geproduceerd. Hoogwaardige dikke funk producties.

maar ja nu is zijn credibiliteit weg omdat de de vintage knop te hard heeft ingedrukt :)
Idd, nee dan de credibility van bepaalde personen (wie de schoen past, trekke um aan) die op zo’n beetje elk topic het wel weer beter weten en waarbij de positiviteit zelden boven pH 3 komt…