Roland tr-6s

ziet eruit als een mc-101. Lijkt inhoudelijk meer op een tr-8(s) op eerste gezicht.

 

Attachments

  • img_products_02.jpg
    img_products_02.jpg
    139,8 KB · Bekeken: 747
Het is een baby 8s. 400 dollar. Rond november. Ik ben eerder fan vd 06 die komt :)
 
Ik ging net op de webiste van Roland kijken, zou wel gaaf zijn als je die tr-6s sounds in hun digitale fluit kon stoppen
 
Ik ging net op de webiste van Roland kijken, zou wel gaaf zijn als je die tr-6s sounds in hun digitale fluit kon stoppen

sodeju dat zijn uitspraken! :D

toch maar even googlen op roland digitale fluit
 
Heel goede video vind ik. Met een mooi vergelijk tussen de Beh en Rol. Ik vind de behringer wat warmer klinken met meer laag in de kick. Roland klinkt weer beter met distortion en klinkt wat helderder. De snare van de Roland vind ik weer wat beter klinken omdat hij wat meer ratel en hoog heeft. Maar ik zou al met al toch liever de Roland hebben omdat hij veelzijdiger is en beter gebouwd ipv de cheap Behringer behuizing. De Roland is ook twee keer zo duur, het prijsverschil moet ergens in zitten natuurlijk.

 
Verkeerde thread, dit is voor de TR-6s(ja ik verzin het niet)
 
Ik moet heel eerlijk bekennen dat als ze dit ding voor $400 willen verkopen, ik geen enkele reden zei om dat te kopen, dan koop je toch een Electribe:?:?

of een circuit
 
Laatst gewijzigd:
Die naamgeving(ik blijf vandaag even roland bashen hoor) slaat ook echt helemaal nergens op, wat heeft dit ding nou met een 606 te maken
 
Van de 'feature list'.
  • Six-track version of the TR-8S in a compact and affordable package
  • Detailed circuit models of the Roland TR-808, TR-909, TR-606, TR-707, and more
 
Die naamgeving(ik blijf vandaag even roland bashen hoor) slaat ook echt helemaal nergens op, wat heeft dit ding nou met een 606 te maken

Niets, ze moesten een naampje verzinnen. TR6S klopt echter wel, TR8S niet, had TR11S moeten zijn :D
 
Ik moet heel eerlijk bekennen dat als ze dit ding voor $400 willen verkopen, ik geen enkele reden zei om dat te kopen, dan koop je toch een Electribe:?:?

of een circuit

Deze TR6s is dus even duur als de TR-06 boutique?
Dan is de TR6s toch wel een stuk veelzijdiger, en die heeft ook een 606 kit aan boord. Ik vraag me trouwens af of die exact hetzelfde klinkt als de boutique TR06. Zijn beide ACB?

en kan de TR6s maar 6 tracks tegelijk?
 
Deze TR6s is dus even duur als de TR-06 boutique?
Dan is de TR6s toch wel een stuk veelzijdiger, en die heeft ook een 606 kit aan boord. Ik vraag me trouwens af of die exact hetzelfde klinkt als de boutique TR06. Zijn beide ACB?

en kan de TR6s maar 6 tracks tegelijk?

in theorie wel, net als de TR09 en de TR8s
 
Back
Top