Teenage Engineering OB-4

SRPP

Ouwe rot
Lid sinds
14 november 2010
Berichten
1.850
Locatie
Rosmalen
Uhhhh, wat hebben jullie gemaakt?

https://teenage.engineering/products/ob-4

Wel mooi om te zien dat ze daar gewoon wilde dingen doen :D

957d9de2-5433-4a86-8e20-14e981cd49b0_OB–4+black+hero.jpg
 
Ook wel vette prijzen, het ding met een tasje: duizend euro. Twee maal 38W voor 100dB, ze hebben niet echt hun best gedaan om efficiënte speakertjes te vinden, en dat voor een draagbaar apparaat met een accu. Maar de gemiddelde hipster die zoiets koopt zal daar niet zo om malen, zo schat TE in, blijkbaar. Het is vooral iets om mee gezien te worden door anderen binnen je peer group, natuurlijk.
 
Zo kwetsbaar, die speakers... en de prijs voor t tasje. Daar heb ik geen woorden voor. Behalve dat china er vast weldra een boel heeft voor een handvol euros voor m
 
Dit heeft toch helemaal niks met synthesizers te maken? Is dit niet gewoon dat IKEA radiootje in een ander jasje? Wat duurder jasje dat dan wel.
 
Er iets wat helemaal naast de plank is geslagen voor een draagbaar design en dat is dat de speakers niet beschermd zijn.

Enkel daarom zou ik het niet kopen,heel jammer eigenlijk.
 
Er iets wat helemaal naast de plank is geslagen voor een draagbaar design en dat is dat de speakers niet beschermd zijn.

Enkel daarom zou ik het niet kopen,heel jammer eigenlijk.

Waarom das toch handig. Dan kunnen mijn meissies lekker hun vingers door het membraam prikken :D

Dit product tja idd wat champ zegt. borrr:Zring
 
OB–4 continuously memorises everything you listen to on an endless looping tape*.
BRUSHLESS MOTOR, HALL EFFECT SENSOR & INTELLIGENT MOTOR CONTROL ALGORITHM.
Dus dit is niet digitaal zoals bij de OP-1, maar met een echte tape? Opmerkelijk.
Wel grappig dat ik gisteren nog dacht (luisterend naar een radio): "Hee wat zei hij nou? Maar ik kan niet terugspoelen."
 
De vraag is of je m kan gebruiken als interessant fx als je je eigen muziek erheen gaat sturen, met de tape fx
gelukkig is ie duur en zijn die speakers bloot, dan hoef ik m niet te overwegen
 
mooi tassie er bij.. 400,-

Screenshot 2021-06-25 at 08.39.04.png
 
Leuk idee hoor, jaloers dat je er zelf niet op bent gekomen? Duur? Ja best wel, maar alles is relatief he. Zo'n Tivoli radio, zo'n Audi, Macallan Lalique, Apple, ProTools enz enz enz
 
leuk dat ze nieuwe dingen proberen.. ze nemen risico met hun producten. En de prijs van die radio zit onder die van de Mac Pro wieltjes :-)

Screenshot 2021-06-25 at 09.07.55.png
 
Back
Top