nee! weer een minimoog emulatie! van softube!

Ziet er mooi uit. wilde de trial proberen maar jesus wat een k*t app van softube.
Lijkt me handig als patch storage voor mijn Behringer Model D.
Kan nog niet eens de demo download. daag softtube en al je plugs :doei:
 
ik zeg toch iets: de demo gedownload flyweight ; ik heb 2 (2!) iLok dongles, versie 3. kun je een tb-303 voor kopen, of hoe heet die van behringer. voor mij was het het waard, al was niet per se nodig, maar bij een crash of herinstallatie: alles op een dongle...

je kunt de model 72 apart installeren. via de download pagina, die ik zelf ook altijd vinden moet, aparte installers. wel soft iLok, noodzakelik.

goed. hij klinkt toch erg goed, maar ik heb de mini V3 en de modular V3 van arturia (ja ja, kom maar op met de kommentaren), dus of het een uitbreiding is, dan specifiek voor mij; voor softube modular.

maar kopen zal ik m pas, in een sale, de prijzen gaan vaak, tijdelijk naar €50, soms, voor zoiets, behalve de buchla modules voor softube modular (die ik ook heb, knetterduur..).
 
toch voor de liefhebbers: de kode lijkt alleen voor modular owners.. maar de kode lijkt gewoon te gebruiken zijn, wordt ie uiteindelik €79,20.

degenen die softube modular hebben, het voegt 7 modules toe.

EDIT: moet ik wél de kode vermelden, vanzelfsprekend; MONOPHONICLEGEND
 
Back
Top