Willem Twee studios eerste lustrum online event

WT analog

Ingeburgerd
Lid sinds
19 september 2017
Berichten
46
Locatie
's-Hertogenbosch
poster flyer lustrum newsletter.jpg
 
Leuk! Ik moet 'm ook nog eens even terugkijken. We hebben met een paar lui van het ModLab soldeercollectief ook nog een mini online jam op het eind gedaan. Stelt niet veel voor, maar toch steentje bijgedragen!
WT analog : dat er hopelijk nog vele jaren mogen volgen! :luv:
 
Oh hee wat jammer, kan de video niet bekijken, zegt dat de video prive is als ik'm probeer af te spelen?
Ik heb de Willem-twee studio gezien in een (of twee?) video(s) van Hainbach, wat een verrukkelijke studio, met een fascinerende beheerder. Zou niks liever dan daar eens een middag doorbrengen, in gezelschap van beiden...
In een enkele decaden verwijdert verleden heb ik twee jaar Electronische muziek-compositie (als tweede hoofdvak) gestudeerd bij Ton Bruynell, in zijn analoge studio aan het Utrechts conservatorium. Iets minder oude school als W-II, maar T.B. had wel zijn roots in zulk spul, en heeft er in geuren en kleuren over verteld en me prachtige technieken geleerd met tapeloops en knippen en plakken op 4 schakelbare recorders en de synton-modular die daar oa stond ipv de toongenerators enz.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top