• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ga in de box. Alle laatste troep weg

KSUS

The Syncopath
Lid sinds
8 februari 2013
Berichten
587
Locatie
Babylon
FF800 - 1 fw poort defect, 2 outs vies/defect. 300
Soundcraft ghost 32-8 voeding defect, dusty pots. 100 (no bridge)
jomox airbase 99 incl alle eeproms. 350
jv1080 no cards - 50
yamaha s90 - 3 caps
 
kan kennelijk nog steeds geen posts editen in 2020... ongelopflijk

goed.. de s90 3 rotte caps - 100 (werkt prima na opwarmen)

​​​​​​tannoy SRM10B - deze hoeven niet weg en heb ik al 20+ jaar. Scheps children, 1600 voor het paar.

heb nog een garage vol met spul dat allemaal weg moet.

ik ben verder opzoek naar een op1 deluge, mpc op batterijen (niet de 500, duh) of een toraiz sp16, nieuwe electribes. anything portable zonder computer
 
mpc x mag ook.
 
Hoi KSUS, ik had u bericht uit interesse voor de jv1080.
Ik weet niet of het bericht goed is aangekomen, dus vandaar dat ik hier nog een reactie achterlaat.
 
[USER][/USER]vien Mtoi

Sorry gabber, ik kom nooit meer op dit forum.... maar de 1080 is er nog. ik reageer niet op vragen dus vandaar dat hij niet verkocht is. hij werkt, kost 50 euro en heeft geen kaarten. als dat niet genoeg info is om een schrale knakenpoetsen te motiveren om dit (bijna gratis) bakkie te kopen dan nemen ze maar een pirate plugin.

ongelooflijk dat er mensen nog afdingen op een bak van 50 euro die prima voor 200 weg kan, ongelooflijk.
 
Airbase blijft hier btw. Dat ding kun je nu eenmaal niet virtueel emuleren...

Heb zojuist de MPC One gehaald voor onderweg (wat een ongelooflijk monster is dit, geweldige bak voor een extreme prijs.) en wil wel graag een Force erbij. Ook zou ik weer graag een MPC4000 toevoegen, maar alleen als die HELEMAAL 10000% MINT is. Een afgeragde 4000 staat hier al en die is ter donatie naar een goede vriend gegaan.
 
Bij nader inzien ga ik de JV1080 gratis weggeven, kan er heel wat mensen blij mee maken denk ik en die zullen niet zo ondankbaar zijn.
 
Flavien Mtoi

Jij was de eerste die (normaal) reageerde op de JV1080, als je hem nog wilt mag je hem gratis komen ophalen in omg. Amsterdam.
 
Ook de Soundcraft mag gratis weg, als je ook maar 1 vraag erover stelt gooi ik hem bij grofvuil. Hij werkt (als je de voeding fixt/vervangt.) en heeft aandacht nodig.

Geen knakenpoetsers.
 
Ghost tafel is weg naar iemand die hem de nodige liefde gaat geven, en kreeg nog een kado terug ook! Geweldig persoon!

S90 is ook weg

Kawaii K4R gereserveerd voor 125.
 
JV1080 gedoneerd aan jong talent! Kreeg ook van deze topper weer een kado'tje! Toch nog een mooie kerst, die blije gezichten doen mij goed! Even kijken wat ik nog meer kan weg geven!
 
Laten we maar meteen doorpakken dan.

Ik heb hier een Behringer BCR2000, volgens mij hier en daar een wobbelend potmetertje, maar ja: Gratis af te halen!
19inch rack compressortje, blauwe voorkant, geen idee welk merk ofzo (newline, kan dat?), GRATISCH.
Ibanez SDR-1000 reverb, cracky wobbly pots, maar oh wat een mooie bak is dit zeg! (gelijk aan de SONY MU-R201) JAWEL, F%#$ING GRATIS.

Ik geef ze liever niet alle 3 aan 1 persoon mee, maar als de animo laag is dan kan dat natuurlijk prima.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top