Upper Spire - Listen to your Dream

qtechnl

Upper Spire
Lid sinds
26 Maart 2020
Berichten
14
Locatie
Purmerend
Klinkt goed, deze track. Enige twee opmerkingen
  • die ik heb is dat je melodie wel een beetje te stil staat t.o.v. de rest en ook wat in de reverb verzuipt
  • voor mij klinkt ie wat te lang om mijn aandacht vast te houden maar dit kan ook komen dat trance niet echt mijn ding is.
Maar voor de rest klinkt het helemaal niet slecht.

:doei:

Danny
 
Trance is wel mijn ding, en ik vond hem fantastisch, Upper Spire!!

Een goede vriend van me is Trance DJ bij radio Hive365 uit de UK en ik kan er wel voor zorgen dat je track gedraaid word. Hij is zelf ook producer.

Ik neem elke donderdag zijn show op (mp3). Hij zet die dan op Mixcloud:


Als je geïnteresseerd bent, stuur hem dan een berichtje naar Soundcloud:



Doe 'm veel groetjes van Gloomy en zeg dat ik wil dat je plaat gedraaid wordt.

Hij is nu wel even 2 weken kamperen, dus je moet niet dadelijk antwoord verwachten.

DOEN YO!!! :dj:
 
Ik vind het zeker geen slechte track. Het mist wel een beetje punch (een drijvende basslijn ofzo), ik mis risers en noise sweeps etc. en je geluiden klinken soms een beetje dun, wat je misschien met layeren op zou kunnen lossen (maar dat maakt het mixen weer wat ingewikkelder). Ik denk zelf dat ik hem ook wat sneller zou zetten. Is nu iets van 128BPM? Probeer 'm eens op 132.
 
Hij is nu wel even 2 weken kamperen, dus je moet niet dadelijk antwoord verwachten.

Tegen dan heb je wat gedaan met de mooie commentaren en staat je track wellicht op punt. Succes! :)
 
Mooi nummer hoor, steekt heel goed in elkaar, arrangement is goed uitgewerkt, Melodieen zijn mooi. Ik ben het wel eens met de meeste feedback van NorthernlightX, er mist iets in de mixdown, het hoge gedeelte overheerst iets over het lage gedeelte, maar al met al een zeer geslaagde track.
 
Back
Top