Elektron analog four mkii en rytm mkii zijn vanaf heden zwart

Wat een overdreven promo-campagne voor zo'n miniem verschil...
De Zweedse bedrijven kunnen er wat van 8o)

Ik hoop dat dit betekent dat er een Octatrack MK3 in dezelfde stijl aankomt, maar dat lijkt me sterk.
 
Huh? Wabedoellu? BLM? All colours matter.
 
Ik vind ze prachtig! Veel mooie dan dat saaie grijs. The Black box is back. Blij dat ik nog geen grijze gekocht heb:okdan:
 
Een net ander kleurtje... wauw Elektron innovatief bezig :D

Er zal vast weer wat extra vraag komen nu de kleur veranderd is en dus een slimme move.
Heb de A4/AK altijd al 1 van de leukste synths gevonden. Alleen 4 voices beetje te weinig voor zo'n uitgebreide bak met 4 tracks.
 
Ik vind ze zwart wel mooier. Moog komt nu ook met zwarte versies van de Grandmother en de Matriarch, wie weet ingegeven door de Beweging.
 
Ik vind ze zwart wel mooier. Moog komt nu ook met zwarte versies van de Grandmother en de Matriarch, wie weet ingegeven door de Beweging.

De Beweging :D
Maar zo dan zeg. De Moogs zien er echt super uit!
 
Ik vind ze zwart wel mooier. Moog komt nu ook met zwarte versies van de Grandmother en de Matriarch, wie weet ingegeven door de Beweging.

De zwarte verf was zeker in de aanbieding ?! :dubbel:
Eens kijken wie de volgende synthmaker is die z'n synths zwart gaat maken....
 
Dat houdt me nou juist echt tegen om een apparaat van Elektron aan te schaffen. Heb ook een Elektron Analog Heat gekocht, voor 700,-, 2 maanden later komt de Analog Heat mkII uit, waar een mooier display en betere knoppen op zitten, niet echt heel schokkend dus, het apparaat is van binnen hetzelfde, maar ik heb gelijk het idee dat ik met een verouderd apparaat zit. Die MKI van mij is gelijk nog maar de helft waard.

Koop je een grijze analog rytm voor 1500, brengen zij een zwarte uit, nou daar gaat weer een derde van je investering. Het is bijna net zo'n slechte investering als een vst plugin.
 
Heeft dit echt te maken met die blm onzin. Nu moog dit blijkbaar ook gaat doen. Lekker al die commerciële bedrijven met hun borstklopperij.
gaat natuurlijk om verkoop van meuk, meer niet.

Fuck you 2020
 
Als Elektron nou 'ns hun Model:Cycles en -Samples een ander kleurtje geven, dan raken die dingen een beetje hun ziekenhuisuitstraling kwijt. :)
 
Pas een zwarte schutting geplaatst dus nu kan ik lekker naar buiten met mn gear en vloekt ie niet met de omgeving. Maar... de lancering gaat wel met een nieuwe ios update die ook beschikbaar is voor de MK1 en 2 oude versie. Das wel leuk. Probability en class compliant USB o.a en een uitgebreidere factory soundset.
 
Back
Top