Line 6 Pod HD Pro X sysex data dump?

Akikaze

Hardware only
Lid sinds
26 oktober 2004
Berichten
2.507
Locatie
Midden Nederland
Hoi! Een vraag stellen aan Line 6 is niet eenvoudig. Misschien is de kennis hier voorhanden.
Weet iemand of de Line 6 Pod HD Pro X midi system exclusive kan verwerken? Ik wil via een data dump request het geheugen kunnen wegschrijven, maar ik kan er geen documentatie over vinden (van de oudere Pod Pro wel) en mijn Universal system exclusive device inquiry had geen succes, al kan dat ook aan mij liggen. Er is wel software voor maar dat vind ik te omslachtig en dat is het laatste redmiddel.
Bedankt alvast!
 
Geen ervaring met de nieuwere pod's helaas...maar zit er niet ergens in een midi-utility menu een "dump"-functie ? Dit opnemen in een midi-seq of daw en je bent klaar.
Beetje de omgekeerde route misschien en vast ook niet precies wat je wil, maar misschien lukt het zo.
 
Bedankt allen tot zover. Hé, ik kan drie karakters onder je naam lezen, Zoidsity, dat vind al heel wat. Maar dit terzijde. Er is geen midi-dumpfuctie, anders was het simpel geweest. In de handleidingen ontbreekt een midi-implementatie. Dat wist ik toen ik het ding kocht, dus ik heb het risico genomen (net als bij Arturia). Ik lees altijd handleidingen voor aankoop of als een apparaat me interesseert.
 
Eindelijk na lang wachten en aandringen antwoord van Line 6 gehad. Het antwoord was 'nee'. De oude modellen doen het dus qua midi beter dan de nieuwe.
Weten we dat ook weer. Absurd dat iets wat bijna 30 jaar goed werkt, niet wordt geïmplementeerd. :(Ze kunnen de code van oudere modellen nagenoeg overnemen en die vreet geen geheugen. :slotje:
 
Back
Top