• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop/liefst ruil: Elektron Digitakt & Korg Volca FM

koffiekop

Voltage controlled idiot
Lid sinds
8 december 2014
Berichten
89
Locatie
de spaice
Ik verkoop mijn Digitakt voor 580. Maar het liefst ruil ik 'm voor een Octatrack MK2 met bijbetaling van mijn kant.
 
Ja, haha. Maar ruimte, tijd, geld continuum laat dat niet toe.

Als het voornamelijk het geld is en je wilt gewoon meer mogelijkheden, dus een Octatrack, zou ik kijken voor een Octatrack mk1 want de kans bestaat dat je deze heel anders gaat gebruiken dan de Digitakt en dan mis je die wel. Daarnaast zit er niet zo'n groot verschil tussen de mk1 en mk2 versie behalve in de prijs ;). En wat Nibbi zegt: Je kunt ze beter samen hebben. Het is inderdaad een hele fijne combinatie een OT + DT :okdan:
 
Komt bij:

Korg Volca FM in doos, met adapter zodat je niet eindeloze batterijen hoeft te gebruiken, 100 euro.
 
Van alle elektron apparaten was voor mij het verschil tussen mk1 en mk2 het kleinst. Ik zou ook aanraden je digitakt te houden en een OT mk1 voor een prijsje te kopen! Je gaat m missen, been there!
 
Zeker als je ziet wat ze samen kunnen, ik raad je de elektron tutorial Combining machines van Thavius Beck aan om het potentieel te zien
 
Als je nou spullen wil ver (kopen) check dan je berichten wat regelmatiger..... ik probeer je al dagen te bereiken. Communicatie van lik me ....... :doei:
 
Als je nou spullen wil ver (kopen) check dan je berichten wat regelmatiger..... ik probeer je al dagen te bereiken. Communicatie van lik me ....... :doei:

Jeutje wat een lompe reactie weer. Misschien kan deze persoon wegens omstandigheden niet reageren?
Wie schiet nu iets op met zo'n bericht?
 
Jeutje wat een lompe reactie weer. Misschien kan deze persoon wegens omstandigheden niet reageren?
Wie schiet nu iets op met zo'n bericht?

Hey sorry, ik ben soms idd een beetje lomp. Er kan van alles gebeurd zijn idd. Maar onze vriend koffiekop verontschuldigde zichzelf tegen mij in onze prive chat dat ie "synthforum" regelmatig "vergeet". Hij wilde spullen van mij kopen en we waren al in een afrondende fase. Vervolges hoor ik niks meer. Na 4 dagen hoor ik weer wat. "ooh sorry vergeten dat Sythforum er nog was :Z". Hij wilde m'n spullen alsnog graag kopen en dus bood ik hem aan om het via mail te doen. Daarna niks meer vernomen. Dus ja daar kan ik me dan een beetje aan ergeren. Net als aan verkopers die op hun geld zitten en nog geen 5 euro korting willen geven en daarna ook niks meer van zich laten horen als je alsnog tot een deal wil komen.... ken je dat?

Al met al ben ik verder een prima vent maar dat weet je alleen als je me kent...

Hey groetjes Man!:doei:
 
Back
Top