Gloomy - Wanting More

Gevoelsmatig zit ik bij de start al middenin een intro. Die had ik zelf wat meer opgebouwd. De vocal vind ik tof, hetzelfde geldt voor de onverwachte wending op 1:30.

Het is volgens mij geen bestaand genre maar (zonder de vocals) vind ik dit perfecte muziek voor een of andere compilatievideo op YouTube :D
 
Wat een goeie track zeg! Er spat een hoop energie vanaf, de balans is goed terwijl er veel in gebeurd, de vocals zijn tof, en vooral dat verrassende melodietje die er opeens in komt is erg goed. Alleen wat is het eigenlijk voor Genre?
 
Ik vind het een leuke track. Wat ik zelf anders gedaan zou hebben is een iets langere intro en de break op 1:30 komt iets te abrupt, als je daar nog iets van een risertje of een filter sweep in maakt dan valt hij beter, denk ik.
 
Hey, wat een leuke feedback, dank jullie wel, guys. Genre? Mijn goede vriend Fred vond de term Noise-House uit, en dat vond ik wel goed... dus Noise-House. :)

NorthernLightX, ik denk niet dat ik hem nog ga veranderen... ik ga'm geen zes keer renderen om 1 risertje of een langere intro :o: Het is trouwens al een vrij korte track.

Fijn om te lezen allemaal, heel hartelijk bedankt. Dat jullie er massaal van mogen genieten.

Groetjes, en een fijne dinsdag allemaal.

:luv:

Gloomy.
 
Hola Gloomy,

mooi gemaakt:halleluja

Maar waarom de vocals zo zacht ten opzichte van de muziek.:D

Groeten van andreos:)
 
vanaf 19 seconden klinkt t als een cheap mp3 - wat is die sound? Doet me ook aan EDM denken, maar gelukkig niet teveel :) Ik vind dat 't nog aandacht verdient aan de mix want het klinkt alsof iemand 't opname op een versleten cassette of zoals ik eerder zei een 128 kbs mp3? verder zeker ok!
 
Hola Gloomy,

mooi gemaakt:halleluja

Maar waarom de vocals zo zacht ten opzichte van de muziek.:D

Groeten van andreos:)

Ligt dat niet aan je geluidsinstallatie? Hier klinken ze nl prima, net zoals ik wil dat ze klinken.

Thanks Andre, van harte.

Gloomy.
 
vanaf 19 seconden klinkt t als een cheap mp3 - wat is die sound? Doet me ook aan EDM denken, maar gelukkig niet teveel :) Ik vind dat 't nog aandacht verdient aan de mix want het klinkt alsof iemand 't opname op een versleten cassette of zoals ik eerder zei een 128 kbs mp3? verder zeker ok!

Die sound is een fluit, bewerkt. Uiteraard is dit EDM, maar ik denk dat dit de eerste keer is dat ik niet akkoord ga met de feedback. De mix is goed, niemand klaagt erover... Opname op een versleten cassette? Dan zou je je oren eens moeten nakijken, want deze is zeer goed gemixed en gemasterd. Maar ik dank je van harte voor te luisteren en de feed, klinkske. Thanks! :) Gloomy.
 
Hoi Gloomy. Ik weet dat je de kritiek kan hebben. Maar ben toch van plan opnieuw te luisteren op een andere combo want wil begrijpen waarom ik dat slecht vind klinken en een ander er niks over zegt. Is het smaak, is het mijn oor, of mijn speakers... :mega:
vorige keer luisterde ik een track vanniemand die me online de sporen apart kon laten horen. Heel raar: er zat iets slecht in de mix voor mij, en ik kon t niet spotten in de aparte sporen, in de mix weer wel. En ook toen was ik blijkbaar de enige =(
 
Heb geluisterd op 3 sets en er zit precies een sok in de tweeters. Ik blijf bij mijn reply- klinkt als een 128 kbs mp3 - sorry :walker:
 
:stupiddamn, ik hoor dat dus niet hé.. plus ik heb niet anders gemixed en gemasterd dan anders. Ik vind het heel raar, maar SUPER bedankt klinkske om hiervoor zoveel tijd en moeite in te steken. Kom hier, ik trakteer je een :biertje:
 
Klinkt heel goed in men oren. Ik spot niet echt iets raars, misschien dat op sommige momenten de frequenties te hoog zijn (daar heb ik zelf veel last van) en ik denk dat dat het mp3 gevoel kan geven dat klinkske over vertelt.
Ik ben zelf beginnen de highs aanpassen van sommige instrumenten door een analoge tape recorder (audio effect ableton) te gebruiken en daar de high in aan te passen (beetje naar beneden te halen).

Maar ik vind het goed eerlijk gezegd zoals het is. Heel knap gedaan!
 
Vette track zeg. Die modulatie is het begin klinkt wat lofi maar de track is echt wel goed gemixed.
wat een lekkere beuker. Vind de break ook hhel tof gedaan
 
Back
Top