Aan welke plug-in beleef je de meeste lol?

TAL Audio DAC (lekkere bitcrusher etc) ideaal voor muslimgauze fx
ValhallaDSP Delay gebruik ik ook altijd
AudioRealism Redominator, lekker nostalgisch doen met die rave sounds
TR606/TR808/TR909 want het begint altijd met de basis en dat is dit trio het al voor mij sinds ik begon, in allerlei variaties al gehad en nu dus als Cloud AU met de TR8S als controller ervan, dikke shit jonghu

en

Five12 Numerology Pro 4 essentiele sequencer plugin die ik als MIDIFX inlaad in Logic, beetje kutten met randomize enzo en hoppa weer een toffe riff, kijk Ma, zonder handjes :P
 
TAL Audio DAC (lekkere bitcrusher etc) ideaal voor muslimgauze fx
ValhallaDSP Delay gebruik ik ook altijd
AudioRealism Redominator, lekker nostalgisch doen met die rave sounds
TR606/TR808/TR909 want het begint altijd met de basis en dat is dit trio het al voor mij sinds ik begon, in allerlei variaties al gehad en nu dus als Cloud AU met de TR8S als controller ervan, dikke shit jonghu

en

Five12 Numerology Pro 4 essentiele sequencer plugin die ik als MIDIFX inlaad in Logic, beetje kutten met randomize enzo en hoppa weer een toffe riff, kijk Ma, zonder handjes :P
Klinkt chique, waarom niet kiezen voor de gewone variant.Als je lumineus kunt brallen.Ok
 
U-He Colour Copy. Transformeert iedere simpele synth, van een microbrute tot een roland A-01 tot een fabfilter one, juno60 of tal uno-62 en tilt ze naar een hoger niveau.
 
Ik hou ook van mijn NI Komplete Ultimate plugs, maar man wat is dat uitgebreid zeg! De Massive-X en Super 8 springen er wel uit bij mij, er valt nog zoveel te ontdekken... maar wat ik ook geinig vind is de Arturia V collection, met stip: de CMI V en Pigments, in combo met het Keylab essential keyboard.
 
Dit is ook een leuke om twee audiosignalen (bijvoorbeeld twee drumbreaks, twee synth pads of twee compleet verschillende geluiden) te vermengen:

Things-Motor-GUI.jpg


 
Ik werk met een touchscreen in Bitwig en plugins van Eventide (black hole, ultratap etc) werken echt geweldig, als een stompbox op je monitor. Multitouch.. ff snel meerdere parameters tegelijk aanpassen... zo hoort het.
 
Na anderhalf jaar geleden de Avenger te hebben gekocht, ben ik hem de laatste tijd pas echt aan het ontdekken. Door alle mogelijkheden, de manier van werken, en de geluiden die ik er uit krijg, heb ik hier op dit moment de meeste lol mee.
 
Na anderhalf jaar geleden de Avenger te hebben gekocht, ben ik hem de laatste tijd pas echt aan het ontdekken. Door alle mogelijkheden, de manier van werken, en de geluiden die ik er uit krijg, heb ik hier op dit moment de meeste lol mee.
Voor mij hetzelfde maar dan met de falcon.
 
Nog steeds Camel Audio Alchemy sinds 2008.
Met eigen multi-samples in sfz en nu ook PolyAT via Push 1.
Heb ook alle soundlibraries van bv Skippy, Tom Holkenberg etc.
 
Pianoteq! Klinkt even goed als een gesampelde piano en speelt veel "directer"
Voordeel: neemt nauwelijks ruimte in en veel minder rekenkracht dan een gesampelde piano. Dus ik kan op m'n laptop altijd aan de slag zonder externe ssd's o.i.d.
Ook voor steeldrums, harp, xylofoon etc. En je kunt ook morphen, extreme sound-design dingen doen etc.
 
VILabs Ravenscroft 275

Beleef er veel plezier aan omdat het in feite een geweldige "upgrade" is voor m'n digitale piano. Het blikkerige Roland geluid uit de piano zelf was ik helemaal zat.
Deze VST klinkt prachtig en is lichtgewicht, voor een gesampelde piano (gebruikt FLAC). En draait op de UVI engine.
Op één of andere manier werkt dat stukken beter dan Kontakt. Veel minder belastend voor je systeem.
Hij speelt super responsive en direct.
Heb 'm nu perfect afgesteld; heb niet eens meer door dat ik een VST bespeel in plaats van de digitale piano zelf.
Echt een top plugin wat mij betreft.
 
Met de MiniFreak heb ik heel veel lol.
Zoveel zelfs dat ik op termijn de aanschaf van de hardware versie niet geheel uitsluit.
Ik vind hem goed klinken, goede interface en hij brengt me op ideeën en dat zijn voor mij de belangrijkste factoren in een goed instrument.
 
Back
Top