Aan welke plug-in beleef je de meeste lol?

Maar daar kom ik sinds ik Arturia Pigments gebruik toch een beetje op terug

Pigments hebben ze goed over nagedacht vind ik, alles is vrij logisch en overzichtelijk, het werkt gewoon lekker.
Bijv een plugin als Synthmaster of Avenger bijv vind ik qua layout toch wel wat minder handig en overzichtelijk.
Voor mij moet een plugin een beetje intuitief werken en een logische indeling hebben.
 
Shaperbox 2, staat nog op mijn verlanglijstje, heb wel de trial geprobeerd, vond hem vooral interessant voor Sidechain, maar dan is het nagenoeg hetzelfde als Duck, maar de haas effect vind ik ook grandioos. De rest had ik niet veel mee gedaan, maar het is wel een top vst. Komt er ook zeker een keer bij in de verzameling.
 
Het meeste lol beleefde ik tot nu toe met de TAL U-NO-62. Heerlijk eenvoudig, fantastisch geluid. Mis mijn juno-6 geen seconde daardoor. :okdan:
 
Mijn minijackkabels. Zonder die valt er weinig in een Eurorack in te pluggen :D
 
De afgelopen dagen ben ik MixBox aan het uitproberen. Leuke, uitgebreide verzameling van effecten met inspirerende presets. 'Less is more' is van toepassing op veel van deze effecten, aangezien je niet zoveel parameters hebt om in te stellen, maar het klinkt over het algemeen wel goed en het werkt snel. :okdan:
 
In elke track van mij aanwezig (of gebruikt) en ook nog eens gratis:
- TAL Reverb 2
- Valhalla Supermassive
- Polyverse Wider
- Voxengo SPAN
- Youlean Loudness Meter
- Ozone Imager
- ReEQ
- 'Fabrieksplugin' Saturation van Reaper
 
In elke track van mij aanwezig (of gebruikt) en ook nog eens gratis:
- TAL Reverb 2
- Valhalla Supermassive
- Polyverse Wider
- Voxengo SPAN
- Youlean Loudness Meter
- Ozone Imager
- ReEQ
- 'Fabrieksplugin' Saturation van Reaper

Supermassive is voor mij onmisbaar geworden, zeker ideaal voor progressive house. Span en Youlean trouwens ook, geweldig en gratis!
 
• Arturia SEM V - dik rauw geluid, overzichtelijke simpele interface
• waveTracing SP950 - ...voor de sp1200 sound, overzichtelijke simpele interface
 
oh, en deze 2
• Psychic Modulation Phonec -..mooie melt sound..
• Valahalla Shimmer - magisch..
 
Het meeste lol beleef ik aan sound radix auto align post. Dit bespaart mij in mijn werk zo veel tijd ( tijdens dialoog edit ) dat ik heel veel tijd over heb voor leuke dingen. ;)
 
Supermassive is voor mij onmisbaar geworden, zeker ideaal voor progressive house. Span en Youlean trouwens ook, geweldig en gratis!

Gisteren ook SuperMassive Freq Echo gedownload. Die is ook instant favoriet geworden. Valhalla Modulator Flanger ook gedownload gisteren, maar die moet ik nog ff goed uitproberen
 
Gisteren ook SuperMassive Freq Echo gedownload. Die is ook instant favoriet geworden. Valhalla Modulator Flanger ook gedownload gisteren, maar die moet ik nog ff goed uitproberen

Die gratis plugins van Valhalla daar is iedereen wel over te spreken, echt top van Valhalla!
Buiten hun andere, betaalde plugins die ook gewoon goed zijn.
 
Die gratis plugins van Valhalla daar is iedereen wel over te spreken, echt top van Valhalla!
Buiten hun andere, betaalde plugins die ook gewoon goed zijn.

Ben ook zeker van plan o.a. die te kopen, maar werk momenteel met een Mac uit 2010 en die begint te sputteren de laatste dagen. Dus ik wacht met aanschaffen van plugins tot ik een nieuwe (betere) pc
 
Ik word erg blij van Blue3 van GG audio: https://gg-audio.com/blue3.html Van oudsher ben ik eigenlijk een 'orgelspeler' (naast wat gewone synths en vst plugins) en ik heb nog een oude Yamaha HS-8 Electone Orgel staan (http://www.yamahahx.com/hxplugins/hs8.html) Een echte Hammond ernaast met alles erop en eraan inclusief grote Hammond Leslie ging niet meer passen, haha. Dus via de HS-8 bespeel ik de Blue3. Midi kanalen staan automatisch goed. Apparaat en plugin communiceren perfect met elkaar en ik kan zelfs het geluid via mijn Steinberg UR-44 terug sturen naar de ingebouwde Yamaha speakers, maar via mijn monitors klinkt het lekkerder (Eve Audio SC207)
 
Back
Top