Aan welke plug-in beleef je de meeste lol?

Op het moment de Aura Access Virus plug-in. Eindelijk weer mijn Virus makkelijk te gebruiken in de LogicPro X :)

Met de DSP56300 kan dat al een tijdje hoor ;) Je zou theoretisch zelfs de Aura Access editor kunnen gebruiken om de DSP aan te sturen :)

Hoe dan ook, de laatste tijd heb ik veel lol met Stepic (Stepic by Devicemeister). Gewoon aanzetten en diverse andere VSTs of Hardware mee aansturen.
 
de laatste tijd, switch ik echt tussen Diva & Dune 3. vullen mekaar goed aan voor mij
 
UVI falcon.De laatste tijd eens meer met bezig geweest.Verdomd moeilijke gore niet te doen bak.Maar eens die hoge berg over is het alleen maar bergaf.
 
3 jaar na de vraag.Ja,die Absynth blijft een keeper.Veel bombarie naar nieuwe dingen,echter veel soeps zonder balletjes vind ik.
 
Veel plezier van Steptic van Devicemeister: Stepic by Devicemeister
devicemeister_stepic_main.png


 
Spitfire BT Phobos.Nog altijd voor mij een hit om complexe geluiden te maken.Sci-fi-georiƫnteerde muziek maken met dit ding is een makkie.Nieuwe geluidswerelden ontdekken?Zoek niet verder.
 
stepic gebruik ik ook veel, top step-sequencer!

Massive X:
Ik heb laatst de update naar native komplete 14 gekocht en daar zaten ook een hoop nieuwe sound libraries bij voor massive X. Nu weet ik best wat van wavetable synth sounds programmeren, maar de sounds die hier in die commerciele sets gemaakt zijn, zijn echt bizar indrukwekkend kwa sound design. Ik ben al dagen die sounds aan het ontleden van wat voor tricks daarin gebruikt zijn. Echt gaaf om daar nieuwe technieken in te ontdekken.

Avenger 2:
Zelfde geldt voor die nieuwe spectral granular sounds in vengeance 2, dat spectral granular synthese is voor mij een nieuwe synth techniek, het lijkt op granular synthese maar is eigenlijk toch best anders, valt ook weer veel te ontdekken als je die sounds gaat onderzoeken hoe ze dat gedaan hebben. Daar kan geen cursus tegenop :okdan:
 
Back
Top