Covid 19 (feedback gevraagd)

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.127
Locatie
Belgie
Ik ga gewoon alle nummers online zetten die ik tot nu toe heb. Als het mogelijk zou zijn zou het leuk zijn dat jullie even luisteren en feedback geven.
Met de feedback waar ik iets kan mee doen (lees: begrijp en verstand van heb) zal ik zeker ook iets mee doen.
Sinds de track prive staat, werkt de player hier niet, je kan het liedje beluisteren met de volgende link

https://soundcloud.com/user-398982519/covid-19/s-XTQ2RD3n2aI
 
Dat is jammer. Je zou er ook net zo lang aan kunnen werken tot hij wel goed is. Wij sturen je dan wel een beetje de goede kant op hoop ik.

Misschien later nog, maar soms creeër is iets waarvan de basis al niet goed is.Als die al niet goed is kan je het beter weg gooien.

Ik weet niet meer zeker of dit nummer daartoe behoort, is al tijdje geleden.

Wat ook zo is is dat ik al mijn oude nummers er heb uit gegooid omdat ik weer wat heb bijgeleerd. Ik ga ze allemaal opnieuw mixen en effecten opzetten.
 
Misschien later nog, maar soms creeër is iets waarvan de basis al niet goed is.Als die al niet goed is kan je het beter weg gooien.

Ik hoorde laatst een bekende artiest op de radio die naar slechts 4 mensen luistert. Als zij het niet goed vinden accepteert hij dat. Vond het wel een slimme strategie, om jezelf niet onnodig onzeker te maken.

Voor mezelf heb ik wel de stelregel: als ik beter kan, maak ik het beter. Ik ga niet onder mijn eigen niveau zitten. Met alle concurrentie tegenwoordig moet het ook gewoon steengoed.

P.S. Een liedje met als titel een ziekte zou ik niet luisteren.
 
Je kan een track online verwijderen als je er niet tevreden over bent maar in de prullebak gooien is zonde. Je bent die track ooit begonnen met een intentie. Dat het belabberd is uitgewerkt of je er in bent vastgelopen is geen rede om er helemaal de brui aan te geven. Zet het even aan de kant. Luister er later nog eens naar. Wie weet krijg je een briljante ingeving waardoor je track weer tot leven komt.

Toevellig ben ik met een track bezig die ik eerst ook mislukt vond maar nu heb ik er toch iets moois van gemaakt
 
Gooi nooit iets weg Jimmy:eureka:. Er zitten vaak altijd wel leuke ideeën verborgen in iets wat je ooit gefabriceerd hebt. Gewoon laten rijpen en op een later moment oppakken helpt. Andere klankkleuren uitproberen, ritme/toonhoogte, loops inkorten, andere effecten etc. en wie weet heb je weer iets wat je zelf erg mooi vindt.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top