Lay out kapot

Treinspotter

Ouwe rot
Lid sinds
4 mei 2005
Berichten
668
Locatie
Het Perron
undefined
Screenshot_2020-09-10-11-48-01-613_com.android.chrome.jpg

Zoals je ziet blijft er niks meer dan de lay-out over sinds gisteren. 6,2 inch scherm. Android. Denk dat de foto's wel voor zich spreken.
 

Attachments

  • Screenshot_2020-09-10-11-47-27-761_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2020-09-10-11-47-27-761_com.android.chrome.jpg
    26,5 KB · Bekeken: 130
is al sinds gisteravond - zet de donkere modus uit en heel vermoedelijk genezen.:beard:
 
Ik gebruik geen donkere modus. Syntforum light staat hij op of ik mis ergens een instelling?

Het forum is wel te gebruiken maar het leest voor geen meter.
 
Er zijn inderdaad problemen met de CSS voor het dark theme. Light theme op zowel desktop als kleine schermen werkt in elk geval bij mij wel goed. Deze issues zijn ontstaan bij het installeren van een nieuwe upgrade. Inspiran heeft gisteren al contact gehad met vBulletin en we wachten een antwoord/oplossing af.
 
Aaah, en ik maar denken dat het forum opgekloot is. Ik gebruik donker thema icm Firefox, maar als je bent ingelogt is alles brak. Ff de site geopend (niet ingelogd, dus light thema) met Edge en niets aan de hand.:okdan:
 
Ik ben sinds een paar dagen aan het proberen om de forum naar 5.6.3 te brengen. Voorlopig zonder succes. Bij elke upgrade killed die de bestaande css files om die te vervangen door nieuwe. Daarom dat het mogelijks allemaal wat kaput is. Ik hoop na de upgrade dat het weer beter gaat. Vandaag proberen we opnieuw.
 
Ok, ik zou denken dat met ftp dat wel zou moeten kunnen.
Maar ik weet verder niks van jullie omgeving uiteraard.
 
Hier werkt in Firefox de donkere modus iig nog niet, in lichte modus ziet het er weer netjes uit:okdan:
 
Back
Top