• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai MD280 diskdrive voor S612 en QuasiMidi Quasar

smackos

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
25 oktober 2002
Berichten
6.604
Locatie
Scheveningen Beach
Bij het opruimen van mijn studio nog deze twee tegengekomen die weg kunnen:

AKAI MD280 Quickdisk drive voor de Akai S612, met soort van old school video recorder toploader diskdrive en een gedeelte waar je je discs netjes kan bewaren :D Ik heb geen idee of de discdrive werkt, ik heb het echt nooit gebruikt, ik ga er van uit van niet maar misschien is dat te fixen en zowiezo voor 'completists' leuk om bij je S612 te hebben in je rack. Het ding is niet mint, veel krassen op de bovenkant aan de voorkant valt het best mee en met een beetje schoonmaken en kleine krasjes wegwerken is er vast iets moois van te maken! 50 eurootjes? gooi ik er gratis verzendkosten bij in Nederland en Belgie.

QUASIMIDI QUASAR - Duitse 19" rack synthesizer uit de jaren 90 275 eurootjes? Er zit volgens de vorige verkoper een Hardcore Gabber TRE expansion in, ik heb de Quasar eigenlijk nooit gebruikt in de studio want ik had de Sirius al hier.
 

Attachments

  • 20200909_093854.jpg
    20200909_093854.jpg
    44,4 KB · Bekeken: 143
  • 20200909_093918.jpg
    20200909_093918.jpg
    74,4 KB · Bekeken: 122
Back
Top