Eventide Labor Day Sale

Nap

GAS-arbeider
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
14.787
Locatie
Den Bosch
Eventide heeft weer een sale: https://store.eventideaudio.com/

Geldig t/m 7 september

H3000 Factory $99
SP2016 Reverb $99
H910 Harmonizer $99
Tverb $99
Omnipressor $49
Instant Phaser MKII $49
Instant Flanger MKII $49
H3000 Band Delay $49
ShimmerVerb $39
Undulator H3000 Tremelo $19

Prijzen zijn weleens lager geweest, desalniettemin mooie plugins voor een redelijke prijs. Kan vooral SP2016 en ShimmerVerb van harte aanbevelen uit deze lijst.
 
Eventide heeft weer een sale: https://store.eventideaudio.com/

Geldig t/m 7 september

H3000 Factory $99
SP2016 Reverb $99
H910 Harmonizer $99
Tverb $99
Omnipressor $49
Instant Phaser MKII $49
Instant Flanger MKII $49
H3000 Band Delay $49
ShimmerVerb $39
Undulator H3000 Tremelo $19

Prijzen zijn weleens lager geweest, desalniettemin mooie plugins voor een redelijke prijs. Kan vooral SP2016 en ShimmerVerb van harte aanbevelen uit deze lijst.

prijzen zijn flink lager geweest. maar wanneer je nu er 1 wil, ook mooie prijzen, ze zijn het waard.
SP2016 prijs ik met Nap aan! (ooit voor onder de $29 aangeschaft), ook de shimmerverb!
Tverb lijkt een one-trick pony, maar is een bizonder ding. over de andere kan ik me niet uitlaten, o ja, de Undulator, gekocht, geld gaat naar een goed doel, NAACP. en ja, een tremolo, ik en een tremolo, maar dat ding is best goed.
 
Had de H3000 plug voor de volle prijs betaald enkele dagen geleden, maar krijg reductie van Eventide(wat een firma),overschot daarvan krijg ik in de vorm van een coupon, die ik binnen de 3 maanden moet opdoen, maar zal nu er gebruik van maken.
 
Had de H3000 plug voor de volle prijs betaald enkele dagen geleden, maar krijg reductie van Eventide(wat een firma),overschot daarvan krijg ik in de vorm van een coupon, die ik binnen de 3 maanden moet opdoen, maar zal nu er gebruik van maken.

mooi! ja eventide is daar flexibel in, ik moest er nog aan denken, toen ik de sale zag. genoeg mooie plugins..
 
Ja,dankzij Darth vader Nap,anders had ik het niet geweten.Me even op newsletter zetten.
 
Ja,dankzij Darth vader Nap,anders had ik het niet geweten.Me even op newsletter zetten.

:) ik dacht al, eventide is zeer bereikbaar en flexibel, en zeker wanneer je net iets voor een sale hebt gekocht, gelukkig zijn er meer developers die dat doen. eventide is er éen van, blijkbaaar, gelukkig, maar dat had ik al verwacht. er springen soms developers eruit, die niet moeilik doen of begrip hebben. vaak is een sales support ticket voldoende..

of KVR...

Darth Vader Nap, ik zal deze onthouden...
 
Back
Top