Tribe For A Nation

Hij is niet slecht, maar je weet: ik hou meer van uplifting music.. een beetje traag voor mij persoonlijk, wel weer leuke geluiden gebruikt. De video heb ik maar half gezien, omdat ik me niet kon concentreren op de muziek...zo gaat dat in mijn hoofd :) Succes Robi!
 
Ik vind dit heel vernieuwend! De vibe doet recht aan de titel. De ritmes en geluiden passen goed bij elkaar, echt een geheel.

Het zou iets korter kunnen om het spannend en gevarieerd te houden, de kanalen lijken op de ipad niet helemaal in balans te zijn afgesteld en op de repeterende stukken zou je nog wat movement kunnen zetten, een filter, chorus of flanger of zo.

leuk stuk dit
 
Klinkt erg lekker, dat percussie geluidje vanaf 0:38 is alleen te hard, en als je de attack hiervan wat hoger zet zal dit een stuk fijner klinken denk ik, geldt trouwens ook voor de percussie die er bij ongeveer 1:51 bij komt. Maar het heeft een bijzonder goeie sfeer. Die break op +- 5:00 had van mij iets eerder gemogen, het past er erg goed bij. Ja ik vind hem erg mooi weer en die beelden erbij zijn ook weer erg goed! :okdan:
 
Back
Top