• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Tribe For A Nation

Robi

Ouwe rot
Dit is een track met ethno-invloeden.
De bijbehorende videoclip is ook wat bijzonder, maar wel erg passend;
Ook hier te beluistreren;
https://soundcloud.com/gardensofhega/tribe-for-a-nation

Feedback is uiteraard weer welkom.

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Hij is niet slecht, maar je weet: ik hou meer van uplifting music.. een beetje traag voor mij persoonlijk, wel weer leuke geluiden gebruikt. De video heb ik maar half gezien, omdat ik me niet kon concentreren op de muziek...zo gaat dat in mijn hoofd :) Succes Robi!

Alterex

overdreven/overdrive
Ik vind dit heel vernieuwend! De vibe doet recht aan de titel. De ritmes en geluiden passen goed bij elkaar, echt een geheel.

Het zou iets korter kunnen om het spannend en gevarieerd te houden, de kanalen lijken op de ipad niet helemaal in balans te zijn afgesteld en op de repeterende stukken zou je nog wat movement kunnen zetten, een filter, chorus of flanger of zo.

leuk stuk dit

Robi

Ouwe rot
Alterex
Bedankt voor je uitgebreide en eerlijke feedback.
Ben het ook wel met je eens dat deze track korter had gekund.
En dat er ook wat teveel repeterende stukken in zitten.
Verder ben ik er ook best wel tevreden over.

Jason31

Madman J
Klinkt erg lekker, dat percussie geluidje vanaf 0:38 is alleen te hard, en als je de attack hiervan wat hoger zet zal dit een stuk fijner klinken denk ik, geldt trouwens ook voor de percussie die er bij ongeveer 1:51 bij komt. Maar het heeft een bijzonder goeie sfeer. Die break op +- 5:00 had van mij iets eerder gemogen, het past er erg goed bij. Ja ik vind hem erg mooi weer en die beelden erbij zijn ook weer erg goed! :okdan: