plugin alliance sale

Ik zag 'm ook voorbij komen. Strategische aankoop gedaan => ADPTR AUDIO Metric AB. Ik wil graag ADPTR Streamliner en met deze aankoop gaat mijn "introprijs van steamliner" omlaag van $169 naar $99 => nu wachten op mijn $75 voucher en dan heb ik Streamliner voor $25 (+$29 voor Metric AB) terwijl hij nu buiten alle aanbiedingen valt... :okdan:

Zat ik ook naar te kijken maar het laatste volg ik niet helemaal. Vooral die $75 voucher, waar komt die vandaan?

edit: ah ik zie het het al als je meer dan 50 dollar spendeert per jaar dan kan je kortingsvouchers krijgen maar nooit tijdens andere kortingsdagen. Ik vrees dat tegen die tijd dat jij je voucher krijgt die introductie prijs over is.
 
Laatst gewijzigd:
Zat ik ook naar te kijken maar het laatste volg ik niet helemaal. Vooral die $75 voucher, waar komt die vandaan?

edit: ah ik zie het het al als je meer dan 50 dollar spendeert per jaar dan kan je kortingsvouchers krijgen maar nooit tijdens andere kortingsdagen. Ik vrees dat tegen die tijd dat jij je voucher krijgt die introductie prijs over is.

Ja, die kans bestaat... ik krijg eigenlijk iedere maand wel een $50 (min $75 spenderen) of een $75 (min $99 spenderen) voucher... misschien heb ik pech
 
Ja, die kans bestaat... ik krijg eigenlijk iedere maand wel een $50 (min $75 spenderen) of een $75 (min $99 spenderen) voucher... misschien heb ik pech

Nope, got lucky. Vandaag de $75 loyalty voucher ontvangen dus ik heb streamliner kunnen kopen en de intro aanbieding was nog geldig.

$199 - $30 (intro korting) - $70 (vanwege de strategische aankoop) - $75 (voucher) = $24.99 (ex BTW en koersconversie). Het zal nog wel een jaar duren voordat Streamliner meeloopt in aanbiedingen, daarna kun je 'm voor $29.95 (ex BTW / koersconversie) kopen als er weer van die mooie sales komen.
 
Bij Plugin Alliance is het vaker sale dan bij de Carpet Right dus weinig bijzonders, maar vandaag wel een van de betere:
"The calendar says I am turning 50 today... but I still feel like I am 49.99! And like most of you I am not able to celebrate the way I would want to right now, so instead let's have a plugin party like it's 2022. Just like in real-life, you have to bring some cash to party hard, but you're taking home not just one, but TWO of our amazing plugins if you feel like it. Presets & Aliasing on the house!" 🤪

Pick Any 2 Plugins* in 1 Order!
Use your FOREVER-49 code during checkout,
get any 2(!) Plugins* for a total of just $49.99

FOREVER-49


*Products NOT included in sale:
ADPTR Audio Streamliner, bx_console SSL 9000J, AMEK EQ200, Bettermaker EQ232D, Gig Performer 3, Unfiltered Audio Bass-Mint, Shadow Hills Class A, Knifonium, dearVR PRO, dearVR MONITOR, Lindell 50 Series, Neold BIG AL, Black Box HG-2MS, bx_limiter True Peak​
 
Die A/DA flanger is ook een must. Als je van vintage klinkende jetflangers houdt tenminste. Ik vind dat ding het beste uit de catalog. Er is namelijk weinig op de markt qua goede analoog klinkende flangers. Die Arturia BF-20 is ook recent uitgebracht, dat is ook een cool ding, maar die A/DA is de max.
SPL Iron, Townhouse compressor en Elysia Alpha zijn ook vaste prik in mijn project op de masterbus.
 
Merci voor de kortings melding,,

Ik wil al 2 maanden de Character plugin nog eens terug vergelijken met de powercore versie,
Een tweede plugin heb ik niet op't oog, maar 'k heb tijdelk voor die Mix & Master bundle gekozen

Binnen 3 weken cancel ik het weer,, want de powercore versie van Character is toch veel beter hoor,,
Maar er zitten nog veel andere plugins in het bundle, "bezigheids hobby"
 
SPL Iron, Townhouse compressor en Elysia Alpha zijn ook vaste prik in mijn project op de masterbus.
Elysia Alpha zit bij mij ook in elke track, ik vind het fijn dat je een mix en een masterversie hebt, ik zet meestal de Mix versie op de kick en bass bus. Andere favorieten van mij zijn BX Digital V3, BX XL2 en recentelijk ook BX Refinement, erg mooi om harshness uit je mix te halen. Wat dat betreft heeft PA top plugins.
 
Merci voor de kortings melding,,

Ik wil al 2 maanden de Character plugin nog eens terug vergelijken met de powercore versie,
Een tweede plugin heb ik niet op't oog, maar 'k heb tijdelk voor die Mix & Master bundle gekozen

Binnen 3 weken cancel ik het weer,, want de powercore versie van Character is toch veel beter hoor,,
Maar er zitten nog veel andere plugins in het bundle, "bezigheids hobby"

dat vind ik zelf ook altijd een probleem van die bundels. Veel te veel plug-ins. Met die prijzen zo laag koop je ook makkelijk te veel. Ondanks dat ik me redelijk heb kunnen weerhouden zijn de plug-ins die ik weinig gebruik toch meestal van plug-in alliance. Het zijn goede plug-ins maar door de Uad plug-ins die ik heb en altijd gebruik staan plug-ins zoals elysia alpha en museq toch digitaal stof te happen hier.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top