Voltage Modular Sale

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.470
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
Voltage Modular Year Two Anniversary Sale!

https://cherryaudio.com/news/2020-08-31/voltage-modular-year-two-anniversary-event

https://cherryaudio.com/promos/cherry-audio-year-two-anniversary-sale

de instap versie, de nucleus is nog steeds gratis.

voltage modular hinkt eigenlik op twee gedachten, een soort van jambe (mank?), modular én vintage. dat lijkt geen hinken... vintage synths, komplete.

juno, arp odessey/2600 crossover, polymoog, ms-20, en nu dé syndrum (de eerste emulatie van de syndrum, door de maker zelf: mark barton, of 1 van de makers..).
ze komen wel in delen, behalve de syndrum.

voltage modular klinkt anders dan reaktor of softube modular, maar heeft zijn eigen kracht.

en dat mark barton er bij is gekomen, de zerooscillator (de maker en de maker van de emulatie) b.v. en de syndrum, de ripple filter emulatie (en andere filters, moog, moog 914 (maar dan 'agile'), sem, lpg...) en andere developers, maken voltage modular toch een zeer goed systeem (en daarvoor was het al een goed systeem).

natuurlik, zeer specifiek modular stuff is er ook te vinden.
 
uitbreiding:

wil je alleen de polymoog.... klinkt goed, kan het natuurlik niet beoordelen hoe goed (met het origineel), maar het is van cherry audio zelf, en ze zijn nogal into vintage synths en modulars..
neem de nucleus en koop de polymoog.
wil je alleen de syndrum.
neem de nucleus en koop de syndrum...
etc. de core is nu $50 (via jrrshop ook te koop, ik weet niet nu al, dan nog goedkoper en o ja de psp bundle verschijnt ook vaak via jrrshop, is $49 in sale, in jrrshop met discount... sja.. overigens als je via cherry audio koopt, alles wordt in dollars afgerekend, je betaald in euro's minder, maar goed paypal vangt goed op de omrekening... dus voor de core en de psp bundle kijk via JRRSHOP).





EDIT:

even gekeken bij jrrshop, de two year bundle, met erg leuke dingen er in, is daar ook te koop, voor $42,50, met de automatische discount die ik in de cart pas ziet.
de core dus ook.
en de psp bundle: rond $42,50. al een mooie effekt bundle.

ik merk dat wachten wordt beloond, maar wanneer je niet wacht... heb je er al mee gewerkt.. goed..
 
Back
Top