Zaterdag 29 augustus: Dutch Modular Fest 2020 Stream Day

bob303vs909

Ach und Weh
Lid sinds
16 januari 2002
Berichten
1.701
Locatie
Amsterdam
Hey y'all...

Aanstaande zaterdag is de Dutch Modular Fest 2020 Stream Day.
Het COVID-19 proof online festival van wat eigenlijk Dutch Modular Fest 2020 had moeten zijn.

We streamen het meeste live vanuit de initiele locatie, TAC in eindhoven.

We hebben een geweldig programma samengesteld.

Wie dan allemaal? Nou om precies te zijn:
Dirge Seçil Kuran - Majella Audio - Mieke van Dam - Joranalogue Audio Design - Cengiz Arslanpay - Threetom Modular Synthesizers - G.T. Thomas - Synthesis Technology - Max & Kyra Frimout - ReBach - Mike Lee Birds - Gijs Gieskes - RE#SISTER - Erica Synths - JacqNoise & Magnetrixx - XOR Electronics - LudoWic

We streamen op YouTube en op Facebook.

YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=TReaU3769LE

Facebook:
https://www.facebook.com/dutchmodularfest/posts/980974099085675

Meer info op onze website http://www.dutchmodularfest.com
Daar staat ook de timetable.

Komt allen en schakel vroeg in zodat je niks mist.

Kost niks en het wordt hartstikke leuk!!!
 

Attachments

  • Live_streamday_StartImage.png
    Live_streamday_StartImage.png
    277,2 KB · Bekeken: 210
Even kijken of m'n (betere) wederhelft te porren is voor een indoor festival. Goede argumenten:

-Schone WC zonder rij
-Geen dronken personen die in je oor schreeuwen
-Geen beveiligers die je juist een onveilig gevoel geven

(Gemiddeld festival, Dutch Modular Fest is uiteraard geen gemiddeld festival!)

Om de virtuele festival ervaring realistischer te maken kan ik het volgende doen:

-Tent opzetten in de woonkamer
-Modulair in tent zetten voor een workshop
-Klittenbandkabelbinders als festivaltoegangsbewijsarmbandjes gebruiken.

;)

Leuk initiatief! :okdan:
 
Om de virtuele festival ervaring realistischer te maken kan ik het volgende doen:

-Tent opzetten in de woonkamer
-Modulair in tent zetten voor een workshop
-Klittenbandkabelbinders als festivaltoegangsbewijsarmbandjes gebruiken.

Goed bedacht, vooral die laatste. :D

Heb weliswaar geen modular, maar ga wel kijken. Ik zie dat Majella Audio ook een presentatie doet, hoop dat ze hun nieuwe standalone synth laten zien. :)
 
Suer gaaf man, 'ik ga ook' denk ik. Veel succes en fun gewenst met de productie etc.
 
Veel succes en plezier! Ik zag jullie net al in van Moll en de vibe is goed!
 
Er kwamen leuke dingen voorbij, wat voorbeelden van modular icm. traditionele instrumenten, de set van Yonga Sun (aka "Mike Lee Birds") was fraai. :)
 
Niet alles gezien, want druk op een zaterdag, maar het was leuk! Goed gedaan organisatie!
 
Ik ben nog lang niet bij, komt deze week wel. Maar het is een genot om terug te kijken. Hartelijk dank aan allen die dit hebben mogelijk gemaakt. Hopelijk volgend jaar weer IRL.
 
Zaterdag meerdere keren gekeken. Komende dagen de delen die ik niet heb gezien, terugkijken in de herhaling.

Tof!
 
Heel fijn om te zien dat jullie t tof vinden. Het was een lange maar erg leuke dag. We hadden zoiets nog nooit gedaan. Maar dankzij t geweldige voorwerk van Bart, Jurgen en Menno, de heel fijne ondersteuning van TAC, de makers en muzikanten en last but not least streaming held Michiel Gardner is het tot een goed einde gekomen. Inderdaad, hopelijk volgend jaar weer in TAC maar dan in real life.
 
Ga zo ff kijken, volgens mij kun je ook van die tijd-links in de clip maken, dan heb je onder de video de artiesten als link en als je daarop klinkt springt ie naar de goede tijdscode. scheelt veel zoeken.
 
Ga zo ff kijken, volgens mij kun je ook van die tijd-links in de clip maken, dan heb je onder de video de artiesten als link en als je daarop klinkt springt ie naar de goede tijdscode. scheelt veel zoeken.

Zal ik morgen eens in duiken!
 
Back
Top