Madman J - Late Night Lockdown (Progressive House/Trance)

Ik heb hem nu een paar keer geluisterd, niet slecht, maar er mogen idd wat dingen bij, maak hem wat interessanter. Of misschien minder lang. Succes! :)
 
Ik vinnum vet, fijne sound heb je hoor! Persoonlijk zou ik um een tikkeltje darker houden, die donkere drive van het begin wordt net wat verstoord door die "lieflijke" pieletjes tussendoor, maar dat zijn wat smaak details. Mix, is wat mij betreft helemaal dik prima in orde.
 
Ik hoor mooie dingen, maar het komt er nog niet helemaal uit. In de aanloop naar de break mag er wat meer gebeuren. Het arpje na de break is fijn. Maar je varieert hem over 2 akkoorden en dan wordt het wat eentonig op den duur. Misschien kun je een wat langere akkoordprogressie bedenken? En het dan allemaal nog wat aankleden met extra laagjes en percussie? Dan heb je denk ik een prima track.
 
Goeie basis,maar nog veel mogelijkheden om het hele arrangement fijner uit te werken.

Ook opgelet met low medium eq. op de sequence de geheel doorloopt,die heeft teveel low mid,beter deze fijner laten klinken,wat ontbreekt in het spectrum moet ogevangen worden door een sub (de) bassline
 
De stijl van de track is wat minimal / progressive en daar moet je van houden. Ik mis de sweeps en swooshes en crash cymbals. Verder wel lekker relaxed, kabbelt lekker voort. Misschien beter geschikt op het strand met een cocktail in de hand dan 's nachts in een club.
 
Ik denk dat deze af is maar ik het het dusdanig veranderd dat ook de naam anders is, ik zal hier even een nieuw draadje voor aanmaken. Ik heb in ieder geval een hoop van jullie feedback erin verwerkt, waarvoor mijn dank.
 
Back
Top