Elka X-705 VST

Beste Lotuz, Ik kende deze website al alleen lukt het mij steeds niet om deze te downloaden, Ik had de Gratis Reason 11 Lite gedownload die liep goed maar toen ik de Elka wilde downloaden lukte het niet 10 x op de knop downloaden gedrukt zonder resultaat misschien ligt het aan de PC hier ?
 
Als je Reason 11 Lite geregistreerd en geïnstalleerd hebt, dan kun je een 30 days trial van de betreffende Rack Extension "kopen" voor 0 euro. Twee keer op een downloadknop klikken en dan zou de Authorizer aan het werk moeten gaan. Wanneer die klaar is en je Reason (standalone of VST) opent, dan zou je de vraag moeten krijgen of je je license wilt actualiseren. Dat dien je te doen om de nieuwe Rack Extension aan je lijst van instrumenten toe te voegen. Vervolgens spelen maar. :okdan:
 
A.jpg


Ik heb de trial van Reason geinstalleerd alleen zoals ik al zei : X 705 van Elka vind hij niet, en via de site staat dat de plugin trial Allready is :S maar hij komt niet voor in de lijst enz...
 
Ga in Reason even naar Window/Rack Extensions. Dan zou je een overzicht van je Rack Extensions te zien moeten krijgen.
 

Attachments

  • Reason Rack Extensions.JPG
    Reason Rack Extensions.JPG
    23,2 KB · Bekeken: 159
Back
Top