Pulsar Audio - Echorec voor €29

3ddie

Belegen kaas
Lid sinds
5 april 2019
Berichten
923
Pulsar Audio - Echorec voor €29

Via:
https://vstbuzz.com/deals/71-off-echorec-by-pulsar-audio

Ik kon een eerder topic vinden:
https://www.synthforum.nl/forum/tips-tricks/kortingsacties/3749733-pulsar-echorec

maar helaas staan daar geen prijzen genoemd dus ja... ik weet niet hoe deze aanbieding zich verhoudt tot eerdere aanbiedingen. Normale prijs is €99. Daarmee lijkt het een besparing van €70 maar feitelijk ben je natuurlijk gewoon €29 armer... dus ja... :?

Ik heb 'm niet dus kan je niet vertellen hoe goed/slecht het is.
 
Ik weet niet precies welke deal het in april was. Maar ik heb mijn Echorec april 2019 (jaar eerder dus) gekocht voor 69,-.
Ik denk niet dat ik hem ooit heb gezien voor 29,-.
Aanrader hoor.:)
 
Das wel een leuke prijs. Had net de demo geïnstalleerd, gaat Cubase niet meer open omdat ik geen Ilok account heb ... hmmm :Z .
 
Das wel een leuke prijs. Had net de demo geïnstalleerd, gaat Cubase niet meer open omdat ik geen Ilok account heb ... hmmm :Z .

Je kunt tegenwoordig iLok als software installeren. Dan kun je niet tegen een echte iLok USB key autoriseren maar op computer niveau.
 
Deze software draait overigens op iLok cloud of op USB ilok.
voor de mensen die nog niet op de hoogte zijn dit graag weten:

Er zijn 3 soorten iLok registraties:
- USB key (voordeel: je kan je key meenemen en in een andere computer prikken. Nadeel: je hebt een USB key nodig. Dit kost geld en een USB poort op je compter).
- Software iLok. Je licentie is verbonden aan een computer. (voordeel: je hebt geen USB key. Nadeel: je licentie zit in de computer en kan niet elders gebruikts worden.)
- iLok Cloud (voordeel: je licentie zit in de cloud en kan dus overal aangesproken worden. Nadeel: je kan niet twee cloud sessies tegeljk gebruiken en dus je licentie maar op 1 computer tegelijk gebruiken).

Pulsar geeft een cloud key.

Ow ja..dat je computer met internet verbonden moet zijn zou misschien ook nog een nadeel kunnen zijn voor sommigen.
 
Back
Top