OSC/PILOT voor Windows touchscreen

Attachments

  • Desktop_Mock_Up_864x640.jpg
    Desktop_Mock_Up_864x640.jpg
    26,4 KB · Bekeken: 523
Nou ik heb een surface book pro en lemur via een emulator werkt niet stabiel.
anyhow deze app is erg minimaal. Zie geen sysex of 14bit midi.
jammer dat lemur niet onder windows draaid. Lemur is nog steeds de baas.
 
heb je de video wel gecheckt?

Als ik het goed begrijp zegt ie na 40 seconden dat ie zelf rtp midi gebruikt.
Op de forum heeft de developer al aangegeven dat ie wel een OSX versie wil maken. Ik ben zelf een osx gebruiker, maar volgens mijn is multitouch met 3rd party schermen in osx nog wel wat moeilijker dan windows. Daarbij is een dedicated mini/stick pc voor zoiets helemaal zo gek nog niet wat mij betreft.

Ook de pre-beta die ze op de forum hebben gedropt met NDI input lijkt me een interessante stap.

Meteen in de interface kunnen editten ook vs TouchOSC wat beswel drama is qua edit. Ik snap je velle reactie niet helemaal yo?
 
Cool! Eens uitproberen!

En al direct 2 requests: sysex, scripts - moet niet op het niveau van lemur zijn, maar toch dat je het gedrag van je faders en knoppen kan scripten.
 
net even snel uitgeprobeerd. Werkt prima, multi-touch werkt ook, al heb je geen xy-controller met meerdere punten in 1 scherm (al is dat ook een beetje lastig in gebruik, want hoe bepaal je welk punt wat bestuurt..?), maar je kunt in ieder geval meerdere van die schermen naast elkaar zetten en ze tegelijkertijd besturen. Elke controller kan zowel via OSC als midi uitsturen.
Beetje jammer alleen dat je met de trial versie niet eens een enkele setup kunt opslaan, weerhoudt me wel om het verder uit te proberen, want dat is dan gewoon zonde van mijn tijd.
Misschien ga ik dit wel ff aanschaffen, want dit kan wel echt héél leuk zijn met mijn axoloti koffer setup :P
 
Back
Top