Child of arT - Not even Innocent

Oh wat een lieflijke geluiden en melodieën. Omnisphere vocals zijn ook de maxx. Hier en daar mag je wel een tegenmelodie introduceren, vooral in het begin. Ik heb er waarlijk van genoten, dank je wel!

Greetz, en een fijne week.

Gloomy. :)
 
Vrolijke track, ik vind de melodieen erg goed. Ik vind de keuze voor sommige percussiegeluiden iets minder, bijvoorbeeld de hihat wat meer lijkt op een cymbal, deze zou je evt ook iets korter kunnen maken. Vanaf +-2:30 komt dat mooie melodietje erbij, en voor dit geluidje zou wat automation van de cutoff filter het een stuk mooier maken. Al met al mooie track met goeie sfeer.:okdan:
 
Wauw, wat een leuke reacties allemaal!

...ik denk dat ik nu al weet wat mijn inzending wordt met de contest aan het einde van het jaar!
 
Prima trackje. Koren zijn inderdaad mooi. Let even op het samenspel met die solosynth. Misschien kun je daar wat laag weg eq-en omdat het koor immers best een breed bereik heeft. Die kick heeft voor mijn smaak iets teveel oempf. Die zou wat strakker mogen. Ik denk dat dat de kwaliteit van je track ten goede komt. Al met al prima.
 
Back
Top