Behringer td-3 voor 109 euro

:dubbel:

Ja, het voelt allemaal wel erg licht aan... En wat mij betreft had ik liever een ingebouwde delay dan distortion gehad, maar dat is muggenziften.

[PUNAISEPUNTPOETSMODUS]Ja. Zo'n gruizige BBD. [/PUNAISEPUNTPOETSMODUS]
Gisteren direct een CE-300 en een Shimmer erachter gehangen. Met veeeeeel modulatie. BPM op z'n langzaamst. Lekker. Haal ik alle saus eraf, blijkt die TD van mij behoorlijk instabiel in z'n pitch te zitten. Beetje vervelend. Straks met een andere voeding proberen.

Anderen last van een driftende Osc?

Edit: En nee, ik bedoel echt driftend en niet de slide ;)
 
Andere adapter geprobeerd, eerste 15 minuten loepzuiver.

En daarna, nou, het is echt een goede imitatie van het origineel. Die was immers bedoeld om de dronken bassist te vervangen. Deze klinkt 100% als een dronken bassist.

Even bedenken of ik deze via de "winkel" omruil of de support van Behringer ga proberen.
 
Vervang die Wifi maar door 4G. Wifi is zo 2010. Hier in huis is een Wifi oorlog van 30 buren gaande. Mijn 4G naar Ethernet brug shizzelt daar heerlijk doorheen. Nergens last van. Op vakantie ook nog steeds internet. Wifi&Ziggo zijn vorig decenium IMO.
Oeps, dit was reactie op piramide, maar niet door gehad dat er al 3 pagina's tussen zaten. En misschien kan er een nog kleiner puntje boven de 303 met "korgasm". Al dat Gerolandfanboy beetje temperen.

Gwwoon een mesh netwerk opzetten. Duur maar overal top Wifi geen enkele hapering
 
Back
Top