• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Soundcraft Ghost 32 met midi mutes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Analogic

Mastering Enginerd
Lid sinds
17 april 2017
Berichten
703
Soundcraft Ghost - 32 kanaals met midi mute automation, zonder meterbrug.
Mag weg voor 300 euro, locatie in het midden van de provincie NB.

Staat enigzins in de weg ivm uitlopende verbouwing dus ik zet hem hier alvast op.

Is werkend weggezet maar ik ga hem deze week nog eens uitvoerig controleren alvorens een eventuele serieuze koper hem komt testen.
Enige zichtbare probleem is dat de rode plastic caps op de gain uit elkaar vallen, een bekend desintegratie probleem bij Ghosts.
De grijze en witte knoppen zijn allemaal in prima staat, net als de fadercaps. Voeding zit er uiteraard bij en het gaat om revisie 4.

Foto's en dergelijke volgen nog :okdan:
 
Ik zal kijken of ik vandaag wat foto's kan schieten, inderdaad "het grote ding", tegen de 145 breed en behoorlijk aan het gewicht :mega:
 
Foto's: de rode knoppen zijn eraf gehaald want die vielen zoals eerder vermeld uit elkaar. Ik heb ze nog wel in een zakje liggen.
Ter vervanging kan ik er rode Mackie 8 bus knoppen op zetten, indien gewenst.

De witte faderknopen heb ik allemaal vervangen voor strakke witte van een andere Soundcraft, want de grijzige Ghost fadercaps waren wat verweerd.
De plastic leunrand heeft wat wear rond links van de aux faders, en hij zit onderaan vast met een plakrandje, wat aan de linkeronderkant wat loslaat. Niks bijzonders, is zelf te plakken door de liefhebber.

Verder geen roest op de topplate, een grondigere schoonmaak beurt door een volgende eigenaar zal hem goed doen. Er zijn geen rare verkleuringen.
De prijs is hier ook naar :okdan:
 

Attachments

  • ghost1.jpg
    ghost1.jpg
    103,5 KB · Bekeken: 113
  • ghost 2.jpg
    ghost 2.jpg
    79,1 KB · Bekeken: 121
  • ghost3.jpg
    ghost3.jpg
    95,5 KB · Bekeken: 119
  • ghost4.jpg
    ghost4.jpg
    41,7 KB · Bekeken: 118
  • ghost6.jpg
    ghost6.jpg
    108,4 KB · Bekeken: 118
  • ghost7.jpg
    ghost7.jpg
    79,7 KB · Bekeken: 118
  • ghost5.jpg
    ghost5.jpg
    116,3 KB · Bekeken: 108
  • ghost8.jpg
    ghost8.jpg
    48,8 KB · Bekeken: 116
Ben benieuwd naar de fotos! Is ie in goede staat? is het echt dat grote ding?

Wat tests gedaan en daar kwam het volgende uit:

Ik heb er rode en blauwe mackie 8 bus knoppen op gezet ter vervanging.
Optisch verder in redelijk goeie staat, geen roestplekken,
Mist een paar schroefjes. Geen rare reparatie draadjes intern.

Het is revisie 4 en komt met de goeie CPS 250 voeding. Audio erdoorheen:
Wat pots zijn vuil (gain, pan) en soms moet je even aan je input kabel wiebelen, maar over het algemeen werkt alles gewoon, incl. mix B, eq, 1-16 routing naar sub bussen.
Midi mute computer lijkt prima te werken, display werkt geheel, alle knoppen reageert ie op. Alle lampjes doen het (mute, solo, amplitude leds).
Serieuzere problemen welke ik gevonden heb:
Kanaal 17-32 routen niet naar subbus 8, wel naar 1-7.
Mix B op kanaal 27+28 werkt niet, wel via revert op de channel, maar dat is het tegenovergestelde van hoe hij zou moeten werken. Hierbij extra aantekening dat de kanaal 28 gain knop heftig kraakt.
Kanaal 29 channel input reageert totaal niet, mix B doet het wel.
Headphone output welke onder de front zit, hangt in de case aan zijn kabeltje, die moet opnieuw vastgemaakt worden.
Talkback mic is ooit ingedrukt (?) die zie ik niet zitten, dat is een open gaatje.
Wat extra foto's:
 

Attachments

  • ghostmackie.jpg
    ghostmackie.jpg
    102,5 KB · Bekeken: 111
  • g4.jpg
    g4.jpg
    131,8 KB · Bekeken: 116
  • g2.jpg
    g2.jpg
    75,9 KB · Bekeken: 116
  • g1.jpg
    g1.jpg
    104,4 KB · Bekeken: 111
  • g3.jpg
    g3.jpg
    53,5 KB · Bekeken: 115
Deze voeding is geupgrade van 4 maal 10.000uF condensators naar 6 maal 15.000uF condensators. :biertje:
 
Gereserveerd tot volgende week dinsdag 11 aug 2020.
 
:verkoght: aan een bekende techno producerrrrrrrrr ! :slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top