Moet SF elke advertentie accepteren?

vinnieq

Lidl
Lid sinds
11 juli 2004
Berichten
9.337
Vandaag weer zo'n Willem-Alexander bitcoin schandaal. Jort Kelder WTF. Is het echt nodig zulke shit ads te accepteren en op 30% van het scherm te plaatsen? Ik betaal liever voor een ad-free forum.
 
Vandaag weer zo'n Willem-Alexander bitcoin schandaal. Jort Kelder WTF. Is het echt nodig zulke shit ads te accepteren en op 30% van het scherm te plaatsen? Ik betaal liever voor een ad-free forum.

hoort hier niet thuis natuurlijk, maar ik begrijp ook niet dat zulke advertenties geplaatst worden, waar dan ook. ze zijn frauduleus toch?
 
Bericht door een moderator:
Discussie verplaatst naar Synthofrum Feedback zodat de vraag bij alle mods in beeld is.
 
Het lijkt me niet dat de advertenties door het mod/admin-team met de hand worden uitgezocht.

Als iedereen een paar eu/jaar doneerd kan de boel natuurlijk prima zonder reclame draaien.
Alleen nog een enthousiast lid hebben die elk jaar met de pet rond gaat
 
Als advertenties nodig zijn dan heb ik daar geen moeite mee maar het moet toch mogelijk zijn om dit soort meuk te weren? En waarom bovenaan en op dit formaat?
 
Over de bijdrage hebben we een tijd terug ook al met elkaar het over gehad en best wel wat leden die ook wel een bijdrage willen doen.
Blijft het feit dat er ook wel wat leden zijn die niet kunnen of willen bijdragen en daar gaat het scheef.
 
2020 en geen addblocker geinstalleerd, haha goeie grap man.
 
Ik heb op zich niks tegen ads. Kan een bron van vermaak en inspiratie zijn (lingerie! Die sukkels die al weken prat gaan dat ze anoniem een 9,2 hebben gekregen!). Maar dat heb jij niet nodig, je hebt al genoeg aan jezelf. Als het forum ads nodig heeft om te overleven: prima. Maar om het maar helemaal open te gooien?
 
Had het er laatst nog met mijn hoogbejaarde moeder over waarmee ik de gratis versie van WordFeud speel.
Dan heb je zo'n mooi spel gemaakt en dan zie je zoveel baggeradvertenties van een zeer laag niveau na elke zet!
Net zoiets als goede doelen die op een agressieve wijze je benaderen voor een gift.. :-S

Maar wat mij betreft mag het forum wel gratis blijven, omdat ik liever geen geld wil uitgeven aan mijn muziekhobby.. :-)
 
Back
Top