• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: Bass Station 2, Volca Drum, DBX 166XL, TC M300

molecular

PhD in synthesis
Lid sinds
6 april 2004
Berichten
269
Locatie
Woerden
Tijd voor wat nieuws, dus ook om ruimte te maken. Te koop aangeboden:

Novation Bass Station 2 – 250 EUR
Behoeft nauwelijks toelichting. Hier op het forum veel geroemd als ideale analoge monosynth om mee te beginnen. Optisch en technisch in uitstekende staat, met originele doos.

Korg Volca Drum – 110 EUR
Leuke drumdoos met eigenzinnig geluid en veel mogelijkheden. Past echter niet zo bij mijn workflow. Nagenoeg in nieuwstaat (want veel te weinig gebruikt), nog met garantie (september 2019 gekocht bij Thomann). Met originele doos, zonder adapter.

DBX 166 XL – 100 EUR
Puike compressor/gate/limiter. Aangeschaft toen ik weer eens serieuze plannen had om daadwerkelijk muziek te produceren, overcompleet nu ik toch elke keer weer verzand in geluidjes pielen. Optisch en technisch in uitstekende staat.

TC Electronic M300 – 80 EUR
Dual effect processor (reverb/multi). Optisch en technisch in uitstekende staat.


Alles te beluisteren en af te halen in Woerden. Verzending op kosten koper.
 
Bass Station 2 verkocht aan vriendelijk forumlid.

Voor de rest nog niet veel animo; nog maar eens onder de aandacht brengen dan met verlaagde prijzen:

Korg Volca Drum – 105 EUR
In nieuwstaat, nog met garantie. Met originele doos, zonder adapter (maar met batterijen!).

DBX 166 XL – 90 EUR
19' compressor/gate/limiter. Optisch en technisch in uitstekende staat.

TC Electronic M300 – 70 EUR
Dual effect processor (reverb/multi). Optisch en technisch in uitstekende staat.

Een leuk bod doen mag natuurlijk, als het maar realistisch is.
 
Erg weinig respons, nog maar eens een update:

Korg Volca Drum – 100 EUR
Laagste prijs, anders blijft hij gewoon. Nogmaals: als nieuw, nog met garantie.

DBX 166 XL – 85 EUR

TC Electronic M300 – 65 EUR
 
Korg Volca Drum verkocht.

Blijft over: DBX 166 XL enTC Electronic M300. Ik laat ze nog heel even staan (ze staan niet in de weg).
 
TC Electronic M300 is op weg naar België!

Als laatste over: DBX 166 XL 19' compressor/gate/limiter. Laten we er 80 EUR van maken. Iemand interesse?
 
Back
Top