Touch The Universe Soundset Group Buy 2020 (muzikant in nood!)

LupkeII

Stamgast
Lid sinds
28 mei 2020
Berichten
397
Locatie
Pijnacker
Blijkbaar gaat het niet zo goed met dit bedrijfje, dus ik vond het wel waard om te posten. Touch the Universe maakt mooie soundsets voor o.a. Dune, Diversion, Spire, Halion, Waldorf, Thorn, U-He et cetera. Mocht je soundsets zoeken kun je ze nu heel goedkoop kopen en je helpt er een muzikant in nood mee. Je moet wel kunnen betalen via Paypal. Deal eindigt 14 juli.

Hier de deal op KVRaudio: https://www.kvraudio.com/news/touch-the-universe-soundset-group-buy-2020-49100
 
Hij heeft nog een bedrijf, het kopen van vastgoed onder de marktwaarde wanneer mensen in de omstandigheden raken dat ze snel geld nodig hebben. Profiteren van andermans ellende, daar zal het vaak op neerkomen. Dat deze figuur, naar eigen zeggen, nu maar $200 heeft en straks in z'n auto moet slapen, het is maar de vraag of we daar echt medelijden mee moeten hebben...
 
Disharmonic ok, dank je, goed om te weten! Jammer dat zo'n verhaal dan ongecontroleerd op KVR audio komt te staan. Neemt overigens niet weg dat er mooie soundsets beschikbaar zijn en ik neem aan dat mensen gewoon een product ontvangen als ze betalen. Ik kom hier verder geen vreemde berichten over tegen.
 
Uitbuiting van eerste levensbehoeftes, tis een wonder dat het legaal is.

En dan ook nog vragen of je kan betalen via PayPal als vrienden ipv als biz, lekker. :D En als je denkt te helpen met een bedrag onder de 50$;

Guys, no worries, I will give a day or two notice in ANY event where I feel I have raised an enormous amount of money, that I don't need 12 or so $15 dollar bids, ya feel me.

Krijg je niks en je geld weer terug.
 
Hoi allen,

Ik wil alleen even zeggen dat ik toch een gokje heb gewaagd, ondanks deze vage actie. En je zou het niet geloven, maar ik heb gewoon mijn betaalde producten ontvangen van deze gast. Mijn gokje was 15 dollar voor 5 soundsets (zie de actie link hierboven). Hij heeft een paar mooie soundsets in de collectie voor DS Thorn. Normaal 20 per stuk of per set 50 dollar. Niet ontevreden dus en gelukkig is deze touch the universe shop betrouwbaarder dan verwacht!
 
Back
Top