Dance/EDM achtige tracks.

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.127
Locatie
Belgie
Hier zal ik de tracks posten van een meer, denk ik, dance/edm achtig genre.

Dit heb ik in de loop van de drie voorbije dagen gemaakt na een zekere periode enkel nog meer klassieke tracks te maken.
Ik heb het nog prive staan omdat ik het morgen nog eens moet horen, heb net nog enkele veranderingen gedaan. Best dat ik morgen nog eens luister met nieuwe, frisse oren.

Om de 1 of andere reden wilt de song niet afspeelbaar hier staan dus kan ik beter een linkje droppen:
https://soundcloud.com/mo7ex/1-mysterious-waters/s-PwizfWIfnJf
 
Zeer mooie en lieflijke track, maar dat arpje de hele tijd, die zou ik variëren... Automaten op reverb of een ander effect ofzo. Veel succes ermee, ik werd er blij van. Thanks! :)
 
Het klinkt helemaal niet slecht. Wat meer afwisseling welkom. Je zou op bepaalde moment die arpeggio bv één of twee maten kunnen laten weg vallen om dan te hernemen. Ik mis ook wel een beetje een duidelijk afgescheiden melodie, daar zou je nog aan kunnen werken.
Maar het idee is er zeker en dat is goed :okdan:.

Ik ben eens benieuwd naar je meer soundtrack gerelateerde werk dus aarzel niet om daar ook eens iets van te posten.


:doei:

Danny
 
Zeer mooie en lieflijke track, maar dat arpje de hele tijd, die zou ik variëren... Automaten op reverb of een ander effect ofzo. Veel succes ermee, ik werd er blij van. Thanks! :)

Het arpje kan ik spijtig genoeg niet veranderen denk ik, het is een deel van het pad geluid dat ik gebruik...
 
Hola Jimmy,

Ja dat is een indrukwekkende track!:okdan:
Wel moet ik toegeven dat de bovenstaande info het iets beter maakt:)

Groeten van andreos.
 
Ja dat doet ze zeker en vast dat geef ik zeker ook toe, sinds het een preset is weet ik allemaal niet goed hoe ik dat moet doen.
 
Back
Top