Brainworx brengt een emulatie van de Knifonium Tube Synthesizer uit

Click image for larger version  Name:	PA-Knifonium-1536x897-1024x598.jpg Views:	0 Size:	61,8 KB ID:	3769277

Features
  • Up to 8-voice polyphony driven by up to 208 carefully-modeled vacuum tubes.
  • A powerful effects section featuring well-known studio-grade effects.
  • A complete arpeggiator including flexible panning functions.
  • Over 300 presets included by top sound designers.
  • Mid/Side processing and onboard stereo field enhancements.
  • Modeled using Brainworx patented TMT technology for extreme realism.
  • https://www.plugin-alliance.com/en/p...knifonium.html


 
Ik heb de mail lijst van PA opgezegd omdat ze letterlijk dagelijks je mailbox bombarderen, maar daardoor mis ik nu wel die vouchers inderdaad. Misschien toch maar weer inschrijven dan.
 
Ja verdorie, ik had blijkbaar zo'n voucher gekregen en net gebruikt voor deze Synth. nu was het maar 18 dollar! Ik kwam hierachter net voordat ik jouw berichtje las @vink . Wat een mazzeltje dit.

ik dacht al, die $25 vouchers blijven binnen stromen volgens mij... als je soms wat koopt.

ja, @Disharmonic , en het ging zo goed deze maand!!!!! een jupiter-8 (arturia.. jupiter-8 klinkt leuker..) voor €14... en deze... dus de schade... nou ja, deze maand is ook de maand dat ik crusher-x heb gekocht. maar ik dacht werkelik... o ja, vergeet nog 1 plugin... én wat kleine M4L devices..... ay! ay!

EDIT: @Nap , ja ik heb me bij zoveel mogelik sites afgemeld, behalve brands... waarvan ik plugins bezit, vanwege; als er een update is, b.v. D16. eventide doet dat niet, overigens, vervelend.
PA houd ik wel bij, de KNIF wilde ik wel, maar wel voor deze prijs... en wanneer de wolfgang palm, schrijf ik het nu goed, uitkomen, en dan ongeveer 8/9 maanden wachten, met $25 vouchter...

wel de bass-mint voor té veel gekocht, maar gebruik m soms, al heb ik betere opties, is ie lekker makkelik en werkt ie goed op bepaald materiaal.

overigens zonder RTFM ff zit te klooien vanuit een bestaande patch, totaal onherkenbaar vermangeld, zit zelfs drums in, een kick, in de patch nu... knettergek ding eigenlik deze KNIF.

@Nap , weet niet of je op KVR zit, maar je kan daar ook vragen in de KNIF thread, of iemand nog een voucher heeft. en in de gossip etc. sell & buy thread, geven mensen nu al hun vouchers weg...

wilde ik ook bijna doen. ik was vergeten, dat een plugin van 39,99, wel erg goedkoop wordt met een voucher..
 
Laatst gewijzigd:
Ik heb de mail lijst van PA opgezegd omdat ze letterlijk dagelijks je mailbox bombarderen, maar daardoor mis ik nu wel die vouchers inderdaad. Misschien toch maar weer inschrijven dan.
Het zijn inderdaad wel bombardementen, ik wist niet eens af van die loyalty codes, ik las het net pas op KVR toen ik over knifonium wou lezen, dus ik dacht maar even zoeken in mijn mailbox, en ja ik had er dus ook eentje. Waarschijnlijk omdat ik eerder dit jaar BX Digital V3 en Elysia Alpha Compressor had gekocht. Ik ben verder ook wel aardig fan van wat ze hebben, en heb er nog een aantal op het oog, ik ben dan ook best wel blij met die flash sales.
 
Ja klopt, ze zijn heel scheutig met kortingen en vouchers. Ik had het opgezegd omdat ik inmiddels wel zo'n beetje alles van PA heb wat ik wil. Maar deze Knifonium was dus een uitzondering.
 
ik dacht al, die $25 vouchers blijven binnen stromen volgens mij... als je soms wat koopt.

ja, @Disharmonic , en het ging zo goed deze maand!!!!! een jupiter-8 (arturia.. jupiter-8 klinkt leuker..) voor €14... en deze... dus de schade... nou ja, deze maand is ook de maand dat ik crusher-x heb gekocht. maar ik dacht werkelik... o ja, vergeet nog 1 plugin... én wat kleine M4L devices..... ay! ay!
Als je hier een therapie voor hebt gevonden, wil ik wellicht wel mee!
 
Als je hier een therapie voor hebt gevonden, wil ik wellicht wel mee!

er moet hier nog een GAS therapie thread zijn, die ik begonnen ben... maar is een verdwenen in de veelheid van aankopen en aankondigingen... hahahaha

of een GAS hulpgroep......

er is geen houden aan, maar het is wel zo, merk ik, dat, sja ik had de KNIF al op het oog, en sja, ik zag het hier, door jou!! o ja, en als ik mijn e-mail had geopend....

en dan 23 feb; live 11 suite update..... goed, ik heb nergens spijt van, ik geniet van alles wat ik heb, het is erg veel, maar ik gebruik, en merk ik dat wat ik leer via bepaalde synths, weer in andere synths kan toepassen. hoe meer ik heb, hoe meer ik gebruik. en zelfs oudjes opdiep... ach ja, ik heb anderhalf jaar ook veel 'gestudeerd', erg veel geleerd.

maar deze maand, al is die crusher-x natuurlik een rib uit je lijf (zelfs met de discount die ik kreeg...), heb ik ook eens wat aan anderen besteed, dan louter mezelf... compensatie... of zoiets.

 
goed, ik heb nergens spijt van, ik geniet van alles wat ik heb, het is erg veel, maar ik gebruik, en merk ik dat wat ik leer via bepaalde synths, weer in andere synths kan toepassen. hoe meer ik heb, hoe meer ik gebruik.
Ik heb exact hetzelfde, ik ben erg blij dat ik ze heb en van geen enkele aankoop spijt. Ik probeer me vooralsnog wel te beperken tot mooie aanbiedingen. Wat ik wel soms heb is dat ik vergeten ben wat ik heb, en dan er na een tijdje opeens weer op stuit en het weer met veel plezier opstart, het gevoel alsof ik iets nieuws heb gekocht. Zat equipment, maar te weinig tijd alleen. En dan te bedenken dat wat ik heb waarschijnlijk maar een fractie is van wat jij allemaal in je collectie hebt zitten. Maar in ieder geval ga ik me vanavond eens volop op Knifonium storten. Alvast een tipje: de default/init preset zit tussen de Synth lead presets. Heb me een ongeluk gezocht en het moeten opzoeken op google.
 
Ik heb exact hetzelfde, ik ben erg blij dat ik ze heb en van geen enkele aankoop spijt. Ik probeer me vooralsnog wel te beperken tot mooie aanbiedingen. Wat ik wel soms heb is dat ik vergeten ben wat ik heb, en dan er na een tijdje opeens weer op stuit en het weer met veel plezier opstart, het gevoel alsof ik iets nieuws heb gekocht. Zat equipment, maar te weinig tijd alleen. En dan te bedenken dat wat ik heb waarschijnlijk maar een fractie is van wat jij allemaal in je collectie hebt zitten. Maar in ieder geval ga ik me vanavond eens volop op Knifonium storten. Alvast een tipje: de default/init preset zit tussen de Synth lead presets. Heb me een ongeluk gezocht en het moeten opzoeken op google.

dank je, voor de default preset, ja soms zitten die erg verborgen. b.v. nu ook bij arturia, of ik moet de preset management beter leren, ze hebben het nogal overhoop gegooid, vind t wel snel.
en sommige synths hadden geen default preset, volgens mij b.v. softube modular.. en denk die; die komt toch leeg op, ja. maar wanneer je tijdens dezelfde sessie....
goed.

een fraktie? ik weet niet of buiten-normaal veel heb, wellicht. meer dan 80 soft-synths, denk ik, pas eens geteld... dacht dat ik er niet zo veel had.. heb dus nog het overzicht, klinkt tegenstrijdig, ach ik weet welke synth of synths ik moet hebben voor een bepaalde sound, die ik wil, meestal een vaag gevoel, maar dat werkt al.

en ja, voor sommigen werkt een grote veelheid aan synths/effekts erg goed, voor anderen niet. ik beperk me tevens ook tot aanbiedingen, sales, ook veel 2e hands gekocht. ook de hardware (controllers, of b-stock, nooit voor de volle prijs). nou ja, enjoy your KNIF!
 
Ik vind alleen de FX tot nu toe niet heel verrassend klinken
ikl heb maar heel ff door wat preset geskipped, en dat is ook gelijk wat mij opviel, in ieder geval de reverb sux, anyway, niet heel belangrijk, ik neem vaker sowieso een andere reverb dan die standaar bij een VST zit. Maar de sound van de synth zelf is wel lekker hoor, machtige bassen kan je daar uit halen in ieder geval. Ook dus maar ff afgerekend....
 
ikl heb maar heel ff door wat preset geskipped, en dat is ook gelijk wat mij opviel, in ieder geval de reverb sux, anyway, niet heel belangrijk, ik neem vaker sowieso een andere reverb dan die standaar bij een VST zit. Maar de sound van de synth zelf is wel lekker hoor, machtige bassen kan je daar uit halen in ieder geval. Ook dus maar ff afgerekend....
Hij is inderdaad ontzettend bruut. deze tutorial zojuist bekeken:

 
Hij is weer in de aanbieding, nog een uurtje of 9. Heb er net zo'n €31,- voor betaald bij Plugin Alliance met kortingscode LYS1-2999
 
Back
Top