Steinberg - Cubase 40% op upgrades

MatthewLeBlom

Moderator
Staff member
Lid sinds
31 augustus 2003
Berichten
8.514
Locatie
De Efteling
Ik heb niet alles precies doorgespit, maar er zijn in ieder geval de volgende acites bij Steinberg:

- als je Cubase Artist koopt krijg je gratis een upgrade naar Pro.

- Updates gaan met 40% over de toonbank (in mijn geval: Versie 10.0 > Versie 10.5 van 60,- voor 39,-)

https://new.steinberg.net/promotion/
 
yepperdep de sale is er weer. jammer, dat ik pro 10.5 update (ik heb alle updates snel gedaan, maar ook vanwege die 50% sale op alles), al heb. en met deze aktivatiekode werkt het niet voor 11.
ik leer wachten, ook handig voor de bugs....

blijf een cubase liefhebber, de DAW, al heb ik nu, 7 DAW's? aaaaaah..... maar ze zijn als instrument voor mij (behalve harrisson mixbuss, daar doe ik erg weinig mee, met de rest, en het zijn niet de onbekende DAW's..).

goed, cubase, zelfs voor sounddesign leer ik m beter te gebruiken, het is ook een geweldige ITB DAW vind ik.

dat terzijde.

10.5 lijkt niet spektulair, maar toch, en zeker sinds 10.5.20 (er zijn nog wat nieuwe features, vooral workflow, toegevoegd), het was het waard het volledige bedrag.

maar ik hoop dat ik me in kan houden bij cubase pro 11... moet lukken...

40% is ook interessant voor mensen die nog b.v. cubase 8, of 8.5 of etc. hebben, die 40% scheelt een hoop.

overigens zijn ook de upgrades 40%, niet alleen de updates.

mooie aktie met cubase artist... maar dat is alleen wanneer je m nu koopt, en m al hebt als ik het begrijp, en je moet m pas op een bepaalde datum aktiveren, na de sale, zal wel een reden hebben, o ja doorverkopen.... of andere reden.

hier staat het volledig:

https://new.steinberg.net/promotion/cubase-buy-artist-get-pro/

overigens: de EDU versies van steinberg produkten zijn ook beschikbaar met mensen met een arbeidsongeschikt van boven de 50%! staat ergens onderaan, op de speciale EDU voorwaarden pagina.

en algemeen; benader een fabrikant, en vraag of je in aanmerking komt, wanneer je arbeidsongeschikt bent, voor een EDU versie, zo ben ik voor een belachelijk lage prijs aan een DAW nr. 7 gekomen (mocht via een reseller).
 
Als je het goed planned kan kun je elk jaar een gratis update meenemen. Update kopen, niet activeren tot voor de nieuwe update uitkomt. Dan activeren en je hebt gratis een update erbij. Vergt natuurlijk wel stalen zenuwen om niet te activeren.
 
Is het activatiemoment het pijlmoment waarop wordt gebaseerd of je wel of niet in de grace-period valt?
Dus niet de datum van aanschaf.
 
Is het activatiemoment het pijlmoment waarop wordt gebaseerd of je wel of niet in de grace-period valt?
Dus niet de datum van aanschaf.

Ja het activatiemoment is de pijldatum, ik heb het met de vorige update geprobeerd en kreeg 10.5 gratis.
 
Zal je altijd zien onlangs geüpgrade en dan komt er een kortingsactie, maar tis niet anders
 
Vanaf een Cubase LE (komt met veel hardware mee) upgrade je voor 172 euro naar Cubase Elements 10.5. En vandaar gratis naar Pro 10.5. Dan een crossgrade voor 239 euro naar Nuendo 10. Ben je mooi 70 euro goedkoper uit dan een student-version.. :W
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top