• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te ruil aangeboden: Elektron Digitakt voor een Pioneer Toraiz SP-16

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Myura

Stamgast
Lid sinds
12 oktober 2015
Berichten
205
Locatie
Waar het weer heel anders is dan in de rest van NL
Te ruil aangeboden: Elektron Digitakt voor een Pioneer Toraiz SP-16

Ik ben op zoek naar een compleet en net exemplaar uit een rookvrije omgeving.

Gezien de lage nieuwprijs van de Toraiz SP-16 ben ik benieuwd naar de tweedehands verkoopwaarde.
Momenteel bekijk ik of ik de Pioneer nieuw of tweedehands wil kopen en mijn Digitakt hiervoor eerst verkoop of te ruil aanbied. Bij deze dus te ruil aangeboden ;).

De Digitakt verkeert in nette staat en komt uit een rookvrije omgeving, compleet in originele doos, (stroom) kabels, handleiding, factuur met nog 6 maanden garantie en 7 gekochte sample packs.

Sample packs:
  • Dälek Hits
  • Foundation
  • Hot Wire
  • Phandora’s box
  • Replicant Visions
  • Sprockets
  • Transistors & Skins
Is hier iemand die zijn Toraiz SP-16 kwijt wil en deze wil ruilen voor een Digitakt?

Zo ja, stuur dan even een PM. :)

Groeten!


20200628_135832.jpg
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top