Goedkope al dan niet DIY behuizing voor paar modules gezocht

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.688
Locatie
Streek rond Herentals - België
Hoi

Ik heb een paar roland AIRA modules (demora scooper en nog een) die ik in een behuizing wil stoppen. Omdat 't allemaal veel te veel om dat in een dedicated eurorackje te proppen gebruik ik gewoon de bijgeleverde voeding van elk. Ik wil dus een doosje / kistje waar ik ze in kan monteren naast elkaar in iets dat niet te groot is en makkelijk verplaatsbaar. Nu kan ik met hout aan de slag als het echt moet maar misschien hebben jullie een idee. De breedte waar we over spreken is momenteel net iets meer dan 30 cm dus een moog dfam doosje is nét te klein.
Iemand een tip? Het hoeft zelfs geen eurorack rails te hebben, dan scroef ik 't gewoon in een hout plankje of zo. Ik had een wijnkistje maar dat is net te hoog om te gaan schroeven
 
4ms heeft die kleinere pods, ook unpowered.
 
Ik heb een paar van die 4ms pods inderdaad. Die zijn erg degelijk, maar niet erg diep. Verder verkoopt Moog relatief goedkope, degelijke behuizingen van 60 hp voor rond de 100 euro die een stuk dieper zijn. Behringer heeft dezelfde behuizing maar dan breder voor minder geld.
 
IMG_4389.jpg
 

Attachments

  • IMG_4389.jpg
    IMG_4389.jpg
    68,4 KB · Bekeken: 151
  • IMG_4390.jpg
    IMG_4390.jpg
    55,3 KB · Bekeken: 176
  • IMG_4395.jpg
    IMG_4395.jpg
    73,6 KB · Bekeken: 153
  • IMG_4395.jpg
    IMG_4395.jpg
    73,6 KB · Bekeken: 160
Ik zie dat je al iets bedacht hebt, maar mocht dat niet bevallen... je kunt ook Lego gebruiken. Ziet er nog leuk uit ook.
 
ja klopt, en hij heeft er 3 te koop (zelfs hier op SF) en wil er niet eentje aan me verkopen :) - ik ken die man :D
Die ikea houders zijn niet meer te koop bij ikea.
 
Heb zelf maar een behringer go genomen, dacht eerder aan gewoon een gat in kartonnen doosjes knippen. Weet niet of dat brandveilig is. :)
 
Heb zelf maar een behringer go genomen, dacht eerder aan gewoon een gat in kartonnen doosjes knippen. Weet niet of dat brandveilig is. :)

Dat is brandveilig, dreadbox doet dat zelfs met zijn kits. Die krijg je inclusief een kartonnen doosje waar ze precies inpassen en een simpele voeding.
 
Back
Top