Ok, ik ben zo'n 7 jaar klant bij Bax en meestal ging het wel goed, maar ik ben nu in korte tijd net een keer teveel genaaid door Bax, en ben er nu dus ook wel klaar mee.
In het kort: 4x op rij een geopende doos ontvangen (een Motu 24ai audio interface van 1000,-) en zeer slecht (niet) geholpen door de helpdesk. Ik heb toen ik voor de 2e keer een geopende doos krijg maar het heft in eigen hand genomen (want de helpdesk reageerde zeer traag) en heb toen het product naar Bax Apeldoorn laten sturen, zodat ik daar ook gelijk de geopende doos retour kon afvegen (de 1e keer heb ik het met DHL teruggestuurd en dat heeft toen 2 weken geduurd, problemen bij DHL).
Bij Bax Apeldoorn heb ik samen met de filiaalmedewerker de Bax doos geopend en ja hoor: weer geopend. Dat vond die medewerker natuurlijk ook niet leuk. Die heeft gebeld met het magazijn voor tekst en uitleg, en de magazijnmedewerker wist hem te overtuigen dat er nu net een nieuwe Motu binngen was gekomen van de fabrikant, en dat ze dan die zouden opsturen. Die heb ik dus net ontvangen: en dus weer geopend!!!
Hieronder nog een stukje vermaak voor de geinterresseerden, in dit antwoord van de helpdesk beweert de medewerker dat ze dat dus bewust doen om ons de kwaliteit te garanderen. Saillant detail is dat dit een antwoord is op mijn eerste mail aan hun, daarna heb ik nog een mail gestuurd waarin ik zeg dat mijn "vrees" bewaarheid is geworden omdat het 2e product dat ik kreeg een verborgen gebrek had, nou ja verborgen als de "product specialist" het product daadwerkelijk goed had gecontroleerd, dan had hij kunnen zien dat 1 van de pinnen van de XLR output verbogen was
Allereerst mijn welgemeende excuses voor het ontvangen van een gebruikt artikel eerder.
Na je email gelezen te hebben, snap ik je frustratie ten zeerste, zeker wanneer je voor meer dan €1000,- uitgeeft, hoor je toch wel te kunnen verwachten dat je een nieuw a-stock model opgestuurd zou krijgen.
Nu houden wij doorgaans kwaliteitschecks bij onze producten, dus als iemand een klacht stuurt over een bepaald product kan het zo zijn dat 1 van onze product specialisten in die richting, een nieuw pakket openen om deze te controleren. In al deze gevallen zal de doos tot in zover mogelijk weer dicht geplakt worden.
Dit toch even uitgelegd te hebben, hoop ik dat ik hiermee een klein stukje frustratie kan wegnemen bij je.
In het kort: 4x op rij een geopende doos ontvangen (een Motu 24ai audio interface van 1000,-) en zeer slecht (niet) geholpen door de helpdesk. Ik heb toen ik voor de 2e keer een geopende doos krijg maar het heft in eigen hand genomen (want de helpdesk reageerde zeer traag) en heb toen het product naar Bax Apeldoorn laten sturen, zodat ik daar ook gelijk de geopende doos retour kon afvegen (de 1e keer heb ik het met DHL teruggestuurd en dat heeft toen 2 weken geduurd, problemen bij DHL).
Bij Bax Apeldoorn heb ik samen met de filiaalmedewerker de Bax doos geopend en ja hoor: weer geopend. Dat vond die medewerker natuurlijk ook niet leuk. Die heeft gebeld met het magazijn voor tekst en uitleg, en de magazijnmedewerker wist hem te overtuigen dat er nu net een nieuwe Motu binngen was gekomen van de fabrikant, en dat ze dan die zouden opsturen. Die heb ik dus net ontvangen: en dus weer geopend!!!
Hieronder nog een stukje vermaak voor de geinterresseerden, in dit antwoord van de helpdesk beweert de medewerker dat ze dat dus bewust doen om ons de kwaliteit te garanderen. Saillant detail is dat dit een antwoord is op mijn eerste mail aan hun, daarna heb ik nog een mail gestuurd waarin ik zeg dat mijn "vrees" bewaarheid is geworden omdat het 2e product dat ik kreeg een verborgen gebrek had, nou ja verborgen als de "product specialist" het product daadwerkelijk goed had gecontroleerd, dan had hij kunnen zien dat 1 van de pinnen van de XLR output verbogen was
Allereerst mijn welgemeende excuses voor het ontvangen van een gebruikt artikel eerder.
Na je email gelezen te hebben, snap ik je frustratie ten zeerste, zeker wanneer je voor meer dan €1000,- uitgeeft, hoor je toch wel te kunnen verwachten dat je een nieuw a-stock model opgestuurd zou krijgen.
Nu houden wij doorgaans kwaliteitschecks bij onze producten, dus als iemand een klacht stuurt over een bepaald product kan het zo zijn dat 1 van onze product specialisten in die richting, een nieuw pakket openen om deze te controleren. In al deze gevallen zal de doos tot in zover mogelijk weer dicht geplakt worden.
Dit toch even uitgelegd te hebben, hoop ik dat ik hiermee een klein stukje frustratie kan wegnemen bij je.