Live stream via Synthforum: Pub Pop Quiz

Dr van Lansberg

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
18 februari 2011
Berichten
11.028
Locatie
Amsterdam
anstaande vrijdag 12 juni zal Synthforum de Pub Pop Quiz van RSB live streamen. Een leuk initiatief waar je kennis over popmuziek en -muzikanten wordt getest. De stream, start om 20:00 uur en quiz zelf begint om ongeveer 20:30 uur. In de tab bar komt een extra tab met de naam "Live Stream", direct naast "Help". Er opent vervolgens een nieuw scherm waar de stream automatisch zal verschijnen.

De quiz bestaat uit 8 rondes, allemaal met een eigen thema. Denk dan aan het noemen van de naam van de artiest/band bij de getoonde album cover, noem artiest/band en songtitel bij een fragment dat op de verkeerde snelheid wordt afgespeeld, of muziek trivia.

De spelregels worden voor aanvang doorgenomen. Antwoorden dienen in all CAPS op een online formulier te worden ingevuld waarvan de links via pubpopquiz.nl bij aanvang van de stream beschikbaar worden gemaakt. Voor elke ronde is er een nieuw formulier. De hoofdprijs is net als bij de Synthforum Contest eeuwige roem. Tot slot kun je zowel individueel als als team meedoen.

We zien je vrijdagavond graag online.

pubpopquiz banner.png
 
Super tof dat wij mogen afbijten, :dj:
Het idee om dit op te zetten is overigens origineel van mijn vriendin maar die zullen jullie wel zien om de intro te presenteren. Ze is altijd met muziek en pub quizzen bezig geweest en wilde dat graag combineren. ik doe de techniek en presentatie. Dus dat word lache haha

Eigenlijk zijn wij dit begonnen om als quiz aan de kroegen te verkopen zodat er eens een leuke muziek quiz kwam. Toen sloten de kroegen door dat Corona geneuzel en zijn we gaan omdenken en hebben wij t online gemaakt.

Dus doe as vrijdag mee zou ik zeggen want het wordt vast kei gezellig. :okdan:
 
Ik doe af en toe al mee en het is echt prima tijdverdrijf en vermakelijk. Ik wil jullie graag complimenten geven want iedere stream is het weer net even beter. :okdan:
 
Er bestaat een kans dat de stream niet goed kan worden embed. Als je naar de Live Stream tab gaat en je start om 20:00 uur de video, en het embedden gaat niet zoals verwacht, klik dan op de link die verschijnt om de stream via YouTube te bekijken. Je kunt Synthforum dan open laten staan voor de antwoordformulieren.

Tot zo!
 
op een vrijdagavond komen de kinderen laat thuis en wordt er laat gegeten (als in: nu nog niet) dus dat lukt niet, spijtig. Veel plezier
 
Het was weer een succes! 60 teams hebben meegedaan, morgen ga ik kijken hoeveel van die teams SF achter hun teamnaam hadden staan. Maar voor iedereen die heeft meegedaan, ik hoop dat je het net zo tof vond als wij

:okdan:

Heb je deze pop quiz vol met synthesizer muziek gemist hebben, volgende week zelfde dag, zelfde tijd draaien wij er weer 1 hoor!

:dj:
 
Back
Top